مدیر حوزه علمیه امام باقر (ع) کامیاران:

مبلغین دینی با اخلاق نیکو و پسندیده زمینه جذب حداکثری را فراهم آورند

مدیر حوزه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: کسانی که در جامعه اسلامی نقش مبلغ دینی را برعهده دارند باید بتوانند با اخلاق نیکو و پسندیده هم زمینه جذب حداکثری را فراهم آورند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، جمعی از طلاب و روحانیون مُبلغ جهادی امروز با حجت الاسلام سیدجلال حسینی دیدار و گفتگو کردند.

مدیر حوزه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: در این دیدار اظهار داشت: اگر می خواهیم که نام نیکی از ما برای آیندگان برجای بماند باید تمام اعمال ما در راستای قرآن و کلام خداوند متعال باشد.

این استاد حوزوی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در مقابل اگر کارها و اعمال ما رنگ معنویت و الهی بودن نداشته باشند دیر یا زود نام و اثری از ما در افکار مردم باقی نمی ماند و به معنای واقعی فانی می شویم.

حجت الاسلام حسینی در ادامه افزود: خداوند متعال برای همه انسان ها از هر قوم و دینی تکالیفی مشخص و تعیین کرده است که همه ملکف به انجام آن تکالیف هستیم.

مدیر حوزه علمیه امام باقر (ع) کامیاران در ادامه سخنان خود تاکید کرد: هدف اصلی انبیای خدا از ابتدای بشریت تا عصر خاتم الانبیاء (ص) انجام تکالیف الهی بوده است و ما باید این تکالیف را بر اساس موازین الهی انجام دهیم.

این استاد حوزه علمیه کردستان با اشاره به اهمیت نهادینه سازی مبانی انقلاب و اسلام در بین نسل جوان، عنوان داشت: می توان با محبت و تکریم جوانان را به سمت معنویات و خوبی ها سوق دهیم و آنان را از دام های شیطانی که در مسیر زندگی آنها پهن شده است، نجات دهیم.

حجت الاسلام حسینی در پایان به برخی از ویژگی های مبلغین دینی اشاره کرد و گفت: کسانی که در جامعه اسلامی نقش مبلغ دینی را برعهده دارند باید بتوانند با اخلاق نیکو و پسندیده هم زمینه جذب حداکثری را فراهم آورند و هم اینکه در تبلیغ و نشر معارف دینی موفق عمل کنند.

عباسعلی ـ استان کردستان

229060