اتمام پروژه‌های عمرانی را در اولویت بگذارید

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به اینکه سال آخر دولت سال برداشت محصول است فرمانداران بدانند که وقت زیادی برای اتمام پروژه‌ها باقی نمانده و باید اولویت برنامه‌ها پایان بخشی و جمع بندی مناسب و موثر کار‌های عمرانی باشد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، حسین خوش اقبال معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در نشستی با فرمانداران اظهار داشت: در پایان دولت مردم عملکرد دولت را قضاوت خواهند کرد در این ماه‌ها تمام تمرکز و تلاش مدیران باید اتمام پروژه‌های با پیشرفت بالا باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با عنوان اینکه روند تکمیل برخی پروژه‌ها نیاز به پیگیری و دوندگی دارد افزود: باید زمان را در نظر بگیریم که مبادا به واسطه روزمره گی و گذران وقت پروژه ها ناتمام بماند.

خوش اقبال گفت: ساختمان فرمانداری آبروی حاکمیت است و ضرورت دارد که کار احداث و تکمیل ساختمان فرمانداری‌ها هر چه زودتر به اتمام برسد. منابع عمرانی تقلیل یافته، اما این کیفیت اولویت بندی هاست که موفقیت ما را تضمین می‌کند.

خوش اقبال اظهار داشت: طی هفت سال گذشته پروژه‌های عمرانی و زیرساختی فراوانی در استان کلنگ زنی و افتتاح شده است که مدیران و فرمانداران هنرمندانه خدمات دولت را در اولویت اطلاع رسانی‌ها داشته باشند.

معاون استاندار با عنوان اینکه جلسات هم اندیشی با فرمانداران برای چاره جویی و تشریک مساعی در پیشبرد و جمع بندی هر چه زودتر پروژه‌های عمرانی است ادامه داد: خروجی این جلسات باید انگیزه بیشتر برای اتمام پروژه‌ها باشد.

خوش اقبال با تاکید بر اینکه باید به مردم متعهد و پاسخگو باشیم گفت: اگر در ماه‌های آخر جمع بندی مستندسازی کارها و اقدامات را نداشته باشیم فردا دستمان خالی خواهد بود.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

229036