نخست وزیر پیشین کانادا خواستار ذخیره بیت کوین است

استفان هارپر(Stephen Harper) ، در یک کنفرانس آنلاین، در مورد تفاوت رکود اقتصادی کنونی و بحران مالی ۲۰۰۸ صحبت کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، با ضعیف شدن اعتماد به دلار، هارپر(Stephen Harper) به ذخایر بیت کوین نزد بانک های مرکزی در کنار طلا اشاره کرد.

استفان هارپر(Stephen Harper) ، نخست وزیر سابق کانادا بیان کرد: تا چه مدت دنیا تریلیون دلار وام با کمیسیون صفر درصد به آمریکا خواهد داد؟

در حالی که هارپر خودش هیچ بیت کوینی را در اختیار ندارد، اما اهمیت آن را به عنوان یک مصونیت در مقابل تورم تأیید کرد.

کشورها می توانند ذخایر بیت کوین (Bitcoin) را اضافه کنند

شرکت خدمات مالی کمبریج هاوس(Cambridge House) یک رویداد آنلاین تحت عنوان کنفرانس سرمایه گذاری منابع ونکوور ، برگزار کرد که میزبان کارشناسان این حوزه بود تا درباره سناریوی اقتصاد جهانی و استراتژی های سرمایه گذاری خود صحبت کنند.

استفان هارپر(Stephen Harper) یکی از نمایندگانی بود که در مورد رکود اقتصادی ناشی از همه گیری طولانی با جی مارتین (Jay Martin)مدیر عامل کمبریج هاوس (Cambridge House) صحبت کرد.

هارپر(Stephen Harper) خاطرنشان کرد: انباشت مقیاس بزرگی از پول به همراه چاپ پول موجب تورم قیمت دارایی ها میشود که این موضوع بیش از پیش همه گیر شده است. هارپر (Stephen Harper) همچنین گفت: همه جا حباب وجود دارد.

از نظر هارپر(Stephen Harper) ، سه ویژگی اصلی که یک دارایی باید داشته باشد تا به عنوان پول تلقی شود شامل این است که یک واحدی برای مصاحبه داشته باشد ، یک وسیله برای مبادله باشد و ارزش را حفظ کند. به گفته نخست وزیر پیشین، بیت کوین واجد دو ویژگی اول است، اما ارزش ذاتی ندارد.

هارپر گفت: من نمیدانم با ذخیره بیت کوین دقیقا چه چیزی را به عنوان ارزش در تراز نامه ام قرار میدهم.

در سال ۲۰۱۳، بحران بدهی یونان روند گاو نر بیت کوین (Bitcoin)را آغاز کرد. این بار می تواند کشور دیگری باشد.

در آینده، مرحله بعدی پذیرش با بانک ها و موسسات مرکزی وابسته به این موضوع است که آیا بیت کوین(Bitcoin) بتواند تصویر جدید جهانی خود را به عنوان یک مصونیت تورمی حفظ کند یا خیر.

منبع: سام تایمز

229009