استاندار کردستان عنوان کرد:

وجود دکل های برق عامل اصلی لغو پروازهای فرودگاه سنندج/ دکل های برق سریعا جابجا شوند

استاندار کردستان گفت: جابجایی دکل‌های برق مسیر فرودگاه‌های سنندج و سقز باید به سرعت اجرایی شود چرا که به یک معضل تبدیل شده و زمینه ساز لغو بسیاری از پروازها به این فرودگاه شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، بهمن مرادنیا؛ استاندار کردستان امروز در جلسه انتقال و جابجایی دکل های برق مسیر فرودگاه های سنندج ـ سقز اظهار داشت: وجود چند دکل برق در مسیر فرودگاه سنندج عامل لغو بیشتر پروازهای فرودگاه سنندج می باشد و این امر برای استان و شهر سنندج زیان های بسیاری به دنبال دارد.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود افزود: از مدیران و مسئولان درخواست داریم که نسبت به جابجایی این دکل های برق فرصت سوزی نکنند و نسبت به جابجایی آنها سریعا اقدامات لازم را انجام دهند.

مرادنیا در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: برای انجام این کار هیج محدودیت نیرویی و مالی نیست، بنابراین تعلل در انجام این کار به هیچ وجه قابل توجیه نمی باشد.

استاندار کردستان ادامه داد: دولت تمام تلاش خود را برای افتتاح فرودگاه سقز انجام داده است و ان شاء الله تا پایان خردادماه سال آینده فرودگاه این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

مرادنیا در پایان سخنان خود بیان داشت: از مسئولان شرکت توزیع نیروی برق درخواست داریم که در سریعترین زمان ممکن نسبت به جابجایی دکل های برق در فرودگاه سنندج اقدام نمایند.

شفیعی ـ استان کردستان

228995

مطالب مرتبط