نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی:

بودجه سال آینده تورم زا خواهد بود

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مجلس بودجه را اصلاح نکند با یک بودجه تورم زا مواجه خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با سایت خبری پرسون با بیان اینکه عده‌ای از جهل و از ترس مردم سوء استفاده می‌کنند، اظهار کرد: دشمن بیرونی و خائنان درونی امروز با ایجاد دوگانگی مختلف از جمله معیشت یا جنگ، معیشت یا مذاکره، به دنبال زمینه‌سازی برای مذاکرات مجدد هستند.

وی افزود: عده‌ای در حالی حرف از مذاکره می‌زنند که در مذاکرات قبلی دلار ۳هزار تومانی را به مرز ۳۰ هزار تومان رساندند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نتیجه مذاکرات قبلی را مردم با تمام وجود حس و با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، بنابراین لازم است مردم مراقب باشند تا با دروغ و تحریف، مذاکرات و وادادگی را پیروزی مطرح نکنند.


بیشتر بخوانید؛

لایحه بودجه 1400 اختلاف دولت و مجلس

بودجه ۱۴۰۰ در راه مجلس


حجت الاسلام والمسلمین فلاحی تاکید کرد: بودجه کاملا سیاسی و غیر واقعی بسته شده است، متاسفانه دولت به دنبال اصلاح بودجه نیست و اگر مجلس اقدام به اصلاح آن نکند، با یک بودجه‌تورم‌زا مواجه خواهیم شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای جلوگیری از رانت دانست و عنوان کرد: امروز دولتمردان باید به این سوال پاسخ دهنده که ارز ۴۲۰۰ تومانی به دست چه کسانی رسیده، چراکه هم تولید کننده با مشکل مواجه است و هم مصرف کننده سودی نبرده است.

228902

مطالب مرتبط