معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا مطرح کرد؛

تکرار روزهای سخت برای آینده امریکا

سردار سنایی راد، گفت: معترضین به عنوان لیبرال سرمایه داری حضور پیدا کردند و با حضور ترامپ شدت بیشتری یافت. بایستی تکرار روزهای سخت را برای آینده آمریکا متصور بود.

سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در گفتگو با خبرنگار سیاسی پرسون در تبیین اتفاقات کنگره آمریکا، اظهار کرد: آنچه در امریکا اتفاق افتاد، رونمایی از واقعیت های موجود در این کشور بود. این حقایق از قبل بوده و عامل شتاب دهنده و تجلی بخشی به این رویدادها ، ترامپ بود.

وی توضیح داد: حقیقت آن است که اتفاقات منجر به رای برای شخصی شد که امروز هیچ کس از رفتن او نگران نیست و رفتن او مایه خوشحالی بسیاری در آمریکا شده است. امروزه اتفاقاتی که در کنگره افتاد و ورود معترضان به کنگره، موجب شرم دموکراسی آمریکا گردید.


بیشتر بخوانید؛

نیروهای امنیتی آمریکا برای مقابله با خشونت در ایالت‌ها آماده‌باش هستند


سردار سنایی راد، تاکیدکرد: در حقیقت، بایستی بدانیم که در واقع امروز، نشانگان افول قدرت در امریکا و انحطاط ارزش های ادعایی امریکا، علنی شده است؛ و ادامه پیدا خواهد کرد. لذا نظاره گر خواهیم بود که در مراسم تحلیف، واشنگتن امنیتی گشته و برخی حضور نیروهای امنیتی در مرکز آمریکا را بیشتر از حضور نیروهای امنیتی در افغانستان می دانند و این نشان از جامعه ناامن امریکایی د ارد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در تشریح شکاف های درونی که در امریکا وجود دارد، گفت: این پدیده برای امریکا و نیز دنیا آزاد دهنده است. و بخشی از شکافتگی، از خصلتهای نظام لیبرال سرمایه داری است که ریشه در منش وحشی تمدن غرب دارد. شناخت این حقایق، هویت غرب راآشکار می سازد.

وی، اشاره کرد: چندین دهه، معترضین به عنوان لیبرال سرمایه داری حضور پیدا کردند و با حضور ترامپ شدت بیشتری یافت. بایستی تکرار روزهای سخت را برای آینده آمریکا متصور بود و آنچه با زور و سرنیزه مدیریت شودنبایستی به معنای پایان یافتگی واقعیت شود .

گفتگو از ساراپیرانه

228696