به مناسبت سالروز بمباران شهر سنندج؛

شهدا نماد سربلندی نظامند/ تجلیل از خانواده های شهدای بمباران

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: شهدا به نوعی نماد سربلندی این نظام هستند، بنابراین باید با برنامه ریزی و کار جهادی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم کسانی که در راه مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام جان خود را فدا کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، سردار سیدصادق حسینی؛ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در مراسم یادواره شهدای بیست و هشت دیماه شهر سنندج اظهار داشت: دشمن بعثی 28 دیماه سال 1365 سنندج را به شدت بمباران کرد و در این بمباران بیش از 220 نفر از اهالی این شهر به شهادت رسیدند که این اوج وحشیگری رژیم بعث را می رساند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: بسیاری از شهدای این بمباران وحشیانه را کودکان، سالخوردگان و... تشکیل می دادند.

سردار حسینی در ادامه سخنان خود افزود: امروز باید با تاسی از سیره امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی در دفاع از ارزش های این نظام و انقلاب الهی و مردمی کوشا باشیم و اجازه به دشمنان این ملت ندهیم.


بیشتر بخوانید؛

سردمداران FATF همان‌هایی هستند که با صدام برای ریختن بمب بر سر ملت ایران توافق کردند


این فرمانده نظامی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: شهدا به نوعی نماد سربلندی این نظام هستند، بنابراین باید با برنامه ریزی و کار جهادی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم کسانی که در راه مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام جان خود را فدا کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اگر می خواهیم که به معنای واقعی ادامه دهنده راه شهدا باشیم، باید وحدت و انسجام را جزو اولویت های خود قرار دهیم و نیز مسئولان وظیفه دارند که از پتانسیل های معنوی و مادی کشور در اعتلای این نظام در سطح منطقه و جهان استفاده کنند.

براساس این گزارش، در پایان این مراسم از خانواده های شهدای 28 دیماه سال 65 شهر سنندج با اهدا هدایایی تجلیل به عمل آمد.

عباسعلی ـ استان کردستان

228599