زخمی شدن چند نفر در درگیری مسلحانه در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار اعلام کرد: درگیری مسلحانه عصر جمعه در اطراف شهر سبزوار واقع در غرب خراسان رضوی منجر به جراحت سه نفر از طرفین این درگیری شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از خراسان رضوی، سرهنگ حسین بیات‌مختاری گفت: طرفین نزاع مسلحانه در منطقه‌ای خارج از شهر سبزوار با استفاده از سلاح شکاری ساچمه‌ای با یکدیگر درگیر شده بودند.

وی به جریان تحقیقات مراجع انتظامی و نظامی برای روشن شدن هویت افراد و علت این درگیری مسلحانه اشاره و بیان کرد: تاکنون هفت نفر در ارتباط با این درگیری مسلحانه در سبزوار دستگیر شده‌اند.

یک منبع مسئول در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز گفت: تکنسینهای اورژانس در پی این حادثه بلافاصله سر صحنه حاضر شدند اما پیش از آن مجروحان با دو خودروی شخصی به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شده بودند.

وی افزود: یک نفر از سه مجروحی که به بیمارستان منتقل شدند دیشب بخاطر شدت جراحت جان باخت. یک مجروح دیگر این حدثه نیز هم‌اینک در بخش مراقبتهای ویژه تحت درمان قرار دارد.


بیشتر بخوانید؛

متلاشی شدن یک باند سرقت مسلحانه در بم


شهر ۲۴۷ هزار نفری سبزوار در فاصله ۳۲۰ کیلومتری غرب مشهد، از جمله شهرهای میانی محسوب می‌شود که با معضل حاشیه‌نشینی مواجه است بطوری که رتبه دوم حاشیه‌نشینی را پس از مشهد در استان خراسان رضوی دارد.

۲۲۰ هکتار از وسعت سه هزار و ۷۵۴ هکتاری شهر سبزوار سکونتگاه غیررسمی یا منطقه حاشیه‌نشین محسوب می‌شود.

نزدیک به ۳۰ هزار نفر از جمعیت این شهر در سکونتگاههای غیررسمی که دور تا دور آن را فراگرفته سکونت دارند. محدوده شرق "کال عیدگاه" بزرگترین کانون اسکان غیررسمی در شهر سبزوار هم از نظر جمعیت و هم وسعت محسوب می‌شود.

امسال تاکنون دو مورد درگیری مسلحانه دیگر در ماههای خرداد و مرداد در محلات سبزوار رخ داده که چهار جانباخته بر جای گذاشتند.

منبع: ایرنا

228579