بازی بدون صفر، پیروز جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه

فیلم کوتاه «بازی بدون صفر» به کارگردانی مصطفی رستم پور و تهیه کنندگی عاطفه رضایان منتخب جشنواره بین المللی فیلم کوتاه جعبه تهران شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، این فیلم تلاش می‌کند دنیایی از کودکان را پیش روی مخاطب قرار دهد که در آن برد و باختی وجود ندارد و تنها فکر کردن به بازی برای برای کودکان مهم است، بدون اینکه اندیشه‌ای از برد و باخت وجود داشته باشد.

رستم پور، کارگردان این فیلم کوتاه از فیلمبرداری فیلم در محلات و کوچه‌های شهر شیراز خبر داد و گفت: هدف از ساخت فیلم این بود که دنیای کودکان را بدون کلیشه‌های مرسوم و با زاویه دیدی شفاف در مقابل چشم مخاطب بیاورم، آن گونه که همه آرزو کنیم کاش دنیای بزرگسالان هم مانند کودکان بدون اندیشه بردها و باخت‌ها شکل می‌گرفت و ادامه می‌یافت.


بیشتر بخوانید؛

هدیه‌ای هزارساله زیر پوست روستای علی‌آباد


وی با تاکید بر اینکه «بازی بدون صفر» تلاش می‌کند لذت بردن از زندگی با کمترین امکانات را برای مخاطب امکان پذیر جلوه دهد، گفت: در این فیلم بازیگرانی مانند فلما معلمی، وحید مرشدی، رضا نمانی، آشا اکبرپور، آیلین کتابی و فرهاد کرمی به نویسندگی علی فخار، به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل مؤثر در تولید این فیلم می‌توان به عاطفه رضایان (تهیه کننده)، محمدصادق محمدنیا (دستیار کارگردان و برنامه ریز)، زینب فلامرزی (منشی صحنه)، ستاره امانی (عکاس)، مهدی فلامرزی (تصویر)، دانیال علیزاده (صدا)، داریوش واحدی (طراح صحنه و لباس)، آشا اکبرپور (گریم)، مجتبی رستم پور (مدیر تولید) و محسن صفرزاده (مدیر تدارکات) علی فخار (نویسنده) اشاره کرد. از این کارگردان می‌توان فیلم‌های خواب سنگین پیرمرد، از اینجا تا ابدیت، گوسفندان ما را خواهند بلعید را نام برد.

منبع: مهر

228574