امیرعبداللهیان:

حاکمان سعودی جاده‌ صاف‌کن‌ رژیم صهیونیستی شده‌ است

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل گفت: به نفع ریاض است که به جمهوری اسلامی ایران که سازنده‌ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه‌ای ‌‌و جهانی دارد، اعتماد کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل حرف های آشفته وزیر خارجه عربستان سعودی و اتهام بی اساس به جمهوری اسلامی ایران را تکراری و کسل کننده خواند و گفت: ریاض باید به جنگ علیه مردم مظلوم یمن و‌ کشتار زنان ‌و کودکان یمنی پایان دهد.

معاون سابق وزارت امور خارجه ادامه داد: حمایت آشکار و پنهان ریاض از تروریسم تکفیری و داعش در منطقه، بر همگان، بویژه مردم عراق و سوریه در این سال ها به روشنی اثبات شده است.

وی افزود: متاسفانه حاکمان سعودی اکنون به جاده صاف کن طرح های بی ثبات کننده رژیم تروریستی و‌ جعلی اسراییل در منطقه مبدل شده و در مقابل کشورهای مسلمان منطقه رفتاری غیر سازنده دارند.


بیشتر بخوانید:

ریاض به تلاش سازش کشورهای عربی با تل‌آویو آسیب نمی‌زند


امیرعبداللهیان ریاض را به رفتار سازنده و دوستی با همسایگان و‌ منطقه فرا خواند و خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان بهتر است سیاست جنگ افروزی، پرورش تروریسم و‌ همراهی علیه تحریم ملتها را متوقف کنند.

دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین‌الملل در پایان اظهار داشت: بی تردید به نفع ریاض است که به همسایگان و اهالی منطقه و جمهوری اسلامی ایران که سازنده ترین نقش را در کمک به ثبات و امنیت پایدار منطقه ای ‌‌و جهانی دارد اعتماد کند.

228559