رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا:

کرونا فرهنگ و هنر را به فراموشی سپرده است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا گفت: با شیوع گسترده کرونا در لرستان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها به فراموشی سپرده شدند. فعالیت ها کم رنگ شدند و برنامه ای خاصی برای بازگشت به رونق قبل از شیوع کرونا در مرکز استان پیش بینی نشد.

محمد لک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ازنا در گفتگو با خبرنگار سایت خبری پرسون، گفت: با شیوع گسترده کرونا در لرستان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها به فراموشی سپرده شدند. فعالیت ها کم رنگ شدند و برنامه ای خاصی برای بازگشت به رونق قبل از شیوع کرونا در مرکز استان پیش بینی نشد. کرونا بهانه ای برای کم کاری برخی از مدیران و کارمندان شده است که این موضوع غیر حرفه ای و اخلاقی است.

وی در ادامه گفت: با پیگیری های این اداره و همکاری و تلاش‌های دکتر گودرزی نماینده مردم شهرستان و دکتر فتایی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان سالن نگارخانه مجتمع ارشاد که از ساخت آن بیش از ١٥ سال می گذرد در سال جاری تکمیل و تجهیز می شود.

لک افزود: با پیگیری های انجام شده قرار بر این شد در فاز دوم تکمیل مجتمع ارشاد در صورت جذب منابع مالی سالن آمفی تئاتر در سال ١٤٠٠ تکمیل و تجهیز شود.

شایان ذکر است شهرستان ازنا با وجود هنرمندان مطرح در رشته های مختلف از داشتن سالن استاندارد در شهر محروم بوده و برگزاری جشنوارها، همایش ها و اجراهای هنری با مشکلات عدیده روبرو بوده اند.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

228476

مطالب مرتبط