نماینده مردم دورود و ازنا:

روستای طیان و بیدستانه می تواند به قطب پرورش داروهای گیاهی تبدیل شود

نماینده مردم دورود و ازنا در حضور اهالی این دو روستا گفت: اشترانکوه خاستگاه رویش چندین گونه گیاهان داروئی است و می توان با استفاده از  این ظرفیت این منطقه را به قطب پرورش گیاهان داروئی تبدیل کرد و برای اهالی روستا به صورت مستقیم اشتغالزایی کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، دکتر حسین گودرزی، نماینده دورود و ازنا روز پنجشنبه به همراه حشمت اله بهمنی فرماندار ازنا و روسای ادارات شهرستان ازنا در میان اهالی دو روستای طیان و بیدستانه بخش مرکزی شهر ازنا حضور یافتند و از نزدیک در جریان مشکلات این دو روستا قرار گرفتند.

نماینده مردم دورود و ازنا در حضور اهالی این دو روستا گفت: اشترانکوه خاستگاه رویش چندین گونه گیاهان داروئی است و می توان با استفاده از این ظرفیت این منطقه را به قطب پرورش گیاهان داروئی تبدیل کرد و برای اهالی روستا به صورت مستقیم اشتغالزایی کرد.

حسین گودرزی وجود اشترانکوه را در این منطقه یک نعمت برشمرد و بیان داشت: با استفاده از استعدادها و جاذبه های طبیعی که دامنه اشترانکوه وجود دارد می توان انواع گردشگاه ها و مناطق بوم گردی را ایجاد کرد و علاوه بر جذب گردشگران و کوهنوردان داخلی، به جذب توریست نیز پرداخت.

در ادامه مطالبات و مشکلات این دو روستا مصوب و صورتجلسه گردید تا در بازدید بعدی میزان تحقق آنان مشخص گردد.

مهدی بیرانوند روژمان استان لرستان

228474