استاد فرشچیان خطاب به شهردار:

مسابقه ای بین کاشی کاران اصفهان برگزار شود

استاد نگارگری کشور درخواست برگزاری مسابقه ای بین کاشی کاران اصفهان را داد تا زیباترین طرح را برای زیباسازی جهان نما انتخاب کنند.

به گزارش سایت خبری پرسون، محمود فرشچیان خطاب به شهردار اصفهان اظهار داشت: مسابقه بین طراحان یا کاشی کاران اصفهان در جهت زیباسازی جهان نما برگزار شود و در این راستا فراخوانی داده شود که با کمک جوانان طراح بتوان نقشه ای کشید که این ساختمان از این وضعیت نجات پیدا کند.

وی بیان داشت: چشم دنیا به اصفهان است و شما به عنوان شهردار این شهر، می توانید یادگاری های زیادی از خود به جای بگذارید که امیدوارم در وهله نخست طرحی در سطح کشور تصویب شود که برای همیشه بلندمرتبه سازی در اصفهان متوقف شود.


بیشتر بخوانید؛

من دو معشوقه دارم یکی نگارگری و آن دیگری فرش است(+عکس و فیلم)


استاد نگارگری کشور در رابطه با ارگ جهان نما نیز با ارائه پیشنهاداتی خواستار بازآرایی جهان نما شد و ادامه داد: این ساختمان از لحاظ شهری دچار بلندمرتبه سازی است اما می توان با نصب المان هایی روی ساختمان برخی از ناهماهنگی های ظاهری آن را حذف کرد.

وی با تاکید بر اینکه جان، فکر و ذهن من در ایران و اصفهان است، بیان داشت: در اطراف رودخانه سن در فرانسه محال است اقدامی صورت گیرد که منظر تماشای مردم گرفته شود، امیدواریم طرحی تصویب شود که اطراف رودخانه زاینده رود هم برای همیشه بلندمرتبه سازی متوقف شود.

228464