در پی حمایت از ملی‌پوش کاراته کشور:

فدراسیون کاراته از بانک توسعه تعاون تقدیر کرد

رئیس فدراسیون کاراته کشور به همراه بهمن عسگری به عنوان تنها ملی‌پوش کاراته دارنده سهمیه مسابقات المپیک توکیو، با حضور در دفتر مدیرعامل بانک توسعه تعاون از اقدامات و حمایت‌های مستمر این بانک از ملی‌پوشان کاراته تقدیر کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از انعقاد قرارداد اسپانسری ورزشی بانک توسعه تعاون قزوین جهت حمایت مالی از قهرمان ملی‌پوش کاراته کشور، در سال گذشته، نشان بانک توسعه تعاون با کسب مدال طلا در مسابقات جهانی اتریش و دیگر مسابقات و اردوهای تمرینی تیم ملی کاراته، روی پیراهن بهمن عسگری نقش بست و تصاویر این قهرمان ملی در صفحات مجازی شخصی و فدراسیون کاراته درحالی‌که نشان بانک توسعه تعاون روی پیراهن دارد، منتشر شد.

با شیوع بیماری کرونا و تعویق مسابقات المپیک 2020 توکیو، حمایت مالی از ستاره کاراته جهان، توسط بانک توسعه تعاون و مدیریت شعب این بانک در استان قزوین ادامه یافت و تداوم این حمایت‌ها سبب شد تا سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته کشور به همراه مرد المپیکی کاراته ایران و دبیر کاراته استان قزوین با حضور در دفتر مدیرعامل بانک توسعه تعاون با حجت اله مهدیان دیدار و مراتب قدردانی فدراسیون کاراته کشور را با اهدا لوح سپاس به ایشان ابراز دارند.


بیشتر بخوانید؛

بیش از 960 پرونده در بانک توسعه تعاون از قانون تسهیل بدهی بدهکاران بهره‌مند شدند

تقویت ظرفیت‌های اقتصادی استانی، اولویت مهم بانک توسعه تعاون است


در بخشی از تقدیرنامه تقدیمی رئیس فدراسیون کاراته به مدیرعامل بانک توسعه تعاون آمده است: "بدینوسیله بر خود لازم میدانم مراتب امتنان و قدردانی‌ام را از زحمات بی‌شائبه جناب‌عالی در کمک و حمایت از بهمن عسگری ستاره المپیکی کاراته کشور اعلام دارم".

مهدیان نیز در این دیدار ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای بهمن عسگری در مسابقات المپیک توکیو وی را از سرمایه‌های باارزش کشور خواند و بر لزوم حمایت همه‌جانبه مسئولین از سرمایه‌ها و چهره‌های بین‌المللی تأکید کرد.

همچنین یونس کلانتری مدیر شعب استان قزوین نیز در جریان این دیدار با اشاره به اعتقاد و نظر مدیرعامل بانک توسعه تعاون در خصوص حمایت از چهره‌های شاخص ملی و حرکت در مسیر سرفرازی میهن اسلامی، مراتب تقدیر خود را از مدیرعامل بانک ابراز داشت

228437