نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

بی آبی روستاهای بخش خضرآباد به زودی به پایان می رسد

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه تامین آب روستاهای بخش خضرآباد یزد گفت: طرح انتقال آب به روستاهای یزد در مرحله نهایی است و سال آینده انتقال آب انجام می‌شود.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، محمدصالح جوکار در جمع مردم روستای قوام آباد بخش خضرآباد با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مشکلاتی که در بخش خضرآباد و روستای قوام آباد یزد وجود دارد بحث آب است اظهار داشت: به حمدالله با پیگیری‌های صورت گرفته و همراهی مدیرعامل آب و فاضلاب استان یزد و نشست‌های متعددی که در این زمینه برگزار شد، نتایج بسیار خوبی در این زمینه به دست آمده است.

وی مشکل آب روستای قوام آباد را حل شده دانست و افزود: انشاالله با پیگیری‌هایی که صورت گرفته به زودی آب این روستا وصل خواهد شد و مردم در این روستا می‌توانند از نعمت آب شرب بهره‌مند شوند.

جوکار تصریح کرد: در سایر روستاهای بخش خضرآباد هم انشاالله تا سال آینده روند اجرای پروژه انجام می‌شود و این نقاط هم از آب شرب با کیفیت بهره‌مند شده و مشکلاتشان در این حوزه رفع می‌شود.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهمترین مسائل تاثیرگذار در ماندگاری جمعیت روستاها تامین آب شرب است و قطعا پروژه آب رسانی روستاهای خضرآباد این مشکل را به صورت کامل رفع می کند و انشاالله ماندگاری روستاییان را در محل سکونت خود خواهیم داشت.

وی ایجاد اشتغال برای مردم به ویژه روستاییان در بخش خضرآباد را هم نکته مهم دیگر دانست و از مسئولان خواست در این زمینه توجه بیشتری داشته باشند.


بیشتر بخوانید؛

مجلس طرح تبدیل وضعیت پرستاران شرکتی و قراردادی را کلید زد


رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قطعا در صورت تداوم زندگی و اشتغال در روستاها، تمام جامعه از آن بهره‌مند می‌شوند و منافع بسیار گسترده‌ای برای تمام افراد به دنبال دارد.

جوکار یکی از پیامدهای بسیار منفی مهاجرت از روستاها را حاشیه‌نشینی در شهرها دانست و گفت: این پدیده‌ای که امروز گریبان‌گیر جامعه شده و بعضا دهک‌های پایین جامعه با مشکل معیشتی روبرو هستند را می‌توان با کمی توجه به روستاها و ایجاد اشتغال در این نقاط برطرف کرد.

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: در ارتباط با راه‌های بخش خضرآباد یزد اظهار داشت: در این زمینه موافقت لازم برای اختصاص 50 میلیارد ریال گرفته شده که برای تعریض مسیر استفاده و از حوادث این مسیر به این ترتیب کاسته شود.

انتهای پیام/

228420

مطالب مرتبط