جدایی بازیکن استقلال قطعی شد

به نظر می‌رسد « فرشید باقری » پس از حضور در کمیته انضباطی باشگاه استقلال عذرخواهی و بار دیگر جواز حضور در تمرینات را پیدا کند اما آنچه مشخص است او دیگر جایی در تفکرات محمود فکری ندارد و باید در نیم فصل به تیم دیگری برود.

به گزارش سایت خبری پرسون، ماجرای اختلاف فرشید باقری و باشگاه استقلال به هفته‌های ابتدایی لیگ برتر بر می‌گردد، این بازیکن که در ترکیب ثابت آبی‌پوشان به میدان می‌رفت نتوانست کیفیت فنی لازم را به نمایش بگذارد و با انتقادات فنی روبرو شد.

باقری که از اتفاقات و انتقادات مطرح شده ناراضی به نظر می‌رسید از مربیان باشگاه استقلال درخواست کرد اجازه خروج وی را صادر کنند تا بتواند برای ادامه بازیگری تیم دیگری را انتخاب کند.

محمود فکری در آن برهه زمانی با این درخواست باقری مخالفت و اعلام کرد او به تمام بازیکنانش تا پایان لیگ احتیاج دارد و اجازه نخواهد داد وی جدا شود.

باقری که بازگشت دوباره به تمرینات استقلال داشت بدون روحیه و انگیزه کافی چند باری مورد بازخواست کادر فنی تیمش قرار گرفت تا در بازی با آلومینیوم اراک فرصت حضور در میدان را پیدا کرد و نتوانست عملکرد خوبی را در زمین به اجرا بگذارد. باقری که در این بازی تعویض شده بود به تصمیم مربیانش اعتراض کرد تا خشم محمود فکری را برانگیزد.

فکری که این بازیکن را در شهرآورد بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشاند از او استفاده نکرد تا موجبات اعتراض باقری را فراهم کند.

بیشتر بخوانید:

پایان دربی تماشایی فوتبال ایران با تساوی پرگل سرخآبی های پایتخت

در تمرین دیروز استقلال نفراتی که در شهرآورد بازی کرده بودند در تمرین ریکاوری شرکت کرده و بعد محل تمرین را ترک کردند. باقری که از اتفاقات پیش آمده در بازی با پرسپولیس به شدت ناراحت بود از مربیان تیمش درخواست می‌کند تا به همراه نفرات بازی کرده تمرین سبک را انجام دهد.

وقتی این خبر به گوش محمود فکری می‌رسد با تحکم خاصی می‌گوید باقری حق انجام این کار را ندارد و باید تا پایان تمرین همراه نفرات ذخیره شرکت کند. باقری بدون توجه به درخواست مربیان بعد از ۳۰ دقیقه محل تمرین را ترک می‌کند. محمود فکری سرمربی آبی‌پوشان قید این بازیکن را زده و به پرویز مظلومی گفته است که این بازیکن را در اختیار باشگاه قرار دهد زیرا به وجود بازیکن بی‌انضباط احتیاجی ندارد.

به نظر می‌رسد این بازیکن ظرف چند روز آینده در کمیته انضباطی استقلال حاضر شده و بابت رفتار غیر حرفه‌ای که انجام داده از مربیان تیمش عذرخواهی کند.

شاید باقری پس از این عذرخواهی بار دیگر در تمرینات استقلال شرکت کند اما آنچه مشخص است باقری دیگر در تفکرات تاکتیکی محمود فکری جایی ندارد و باید در نیم فصل به دنبال تیم دیگری برای بازیگری باشد.

228418