بازدید عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران از شعب استان خوزستان

در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مدیریت شعب استان‌ها، عیسی امامی عضو هیأت مدیره بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به همراه احسان غلامی رییس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی این بانک از شعب خوزستان بازدید کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون، امامی در سفر به خوزستان از شعب شهرستان خرمشهر (کد ۴۰۴۱)، آبادان (کد ۴۰۰۱) و شعب شهرستان اهواز از جمله شعبه کوی ملت (کد ۴۰۴۲)، حفاری (کد ۴۰۴۳) و زیتون کارمندی (کد ۴۰۰۳) بازدید و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته، راهکارهای لازم در خصوص ارتقاء کیفی و کمی خدمات قابل ارائه به مشتریان را ارائه کرد.

وی در جریان این بازدید، بر اشراف همه همکاران در استفاده از برنامه عملیاتی بانک به‌منظورکنترل جایگاه شعبه و مقایسه عملکردی با سایر شعب هم‌درجه در کشور و همچنین استفاده از سامانه میعاد تأکید داشت.

در این سفر، امامی همچنین جلسه هم اندیشی با حضور همه رؤسای شعب و دوایر ستادی استان خوزستان برگزار کرد.

وی ضمن تشکر از تلاش‌های مدیریت شعب استان خوزستان، همچنین ارج نهادن به اقدامات مثبت همکاران و بیان فرصت‌ها و تهدید‌های موجود، اظهار داشت: با شناخت کافی از موقعیت جغرافیایی، شناسایی و استفاده بهینه از ظرفیت موجود در صنایع و معادن غنی استان خوزستان، می‌توان جایگاه این استان را بیش از پیش ارتقا داد. دستیابی به اهداف و برنامه‌های ترسیمی بانک، مستلزم شناسایی ظرفیت‌های جدید بازاریابی است تا با گام‌های موثر همکاران صف و ستاد، سهم بیشتری از منابع بازارهای هدف و حجم نقدینگی موجود در کشور در قالب طرح‌های متنوع جذب بانک شود.


در ادامه غلامی، رییس اداره کل سازمان و برنامه‌ریزی از طرح جدید همیاران مهر رونمایی و اعلام کرد به‌زودی این طرح به اپلیکیشن همراه‌بانک مهر ایران اضافه خواهد شد.

همچنین آمار عملکرد استان خوزستان توسط سید ابراهیم جانانه، مدیرشعب استان خوزستان ارائه و نقاط قوت و ضعف مجموعه در حوزه‌های جذب منابع، وصول مطالبات و کنترل مصارف تشریح شد.

228388