مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

بحث ازدواج و طلاق در کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی استان مد نظر است

بحث ازدواج و طلاق در کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی استان مد نظر است و در بیله سوار به عنوان پایلوت فرهنگی استان با برنامه های مختلفی پیگیری می گردد.

به گزارش سایت خبری پرسون، بحرالعلومی روز چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی بیله‌سوار افزود: این جشنواره با شرکت شهرستان‌های بیله سوار، پارس آباد، گرمی و اصلاندوز بعد از ایام فاطمیه آغاز خواهد شد و آثار ارسال شده بعد از بررسی به مرحله نهایی راه خواهند یافت.

وی بیان کرد: برای اولین بار در 19 دوره گذشته این جشنواره به میزبانی بیله‌سوار برگزار می‌شود و با برنامه‌ریزی های صورت گرفته مرحله اختتامیه در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.

‌مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از این آسیب ها، افزود: بحث ازدواج و طلاق در کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی استان نیز مد نظر بوده و در بیله سوار به عنوان پایلوت فرهنگی استان، برنامه های مختلفی پیگیری می گردد.

وی افزود: به گذشته و تاریخ شهرستان بیله‌سوار که دقت می کنیم نقش آفرینی های مرزداران این خطه را شاهد هستیم و این نقش آفرینی ها با معنویاتی گره خورده است.

بحرالعلومی اظهار داشت : شهرهای مرزی، خط مقدم جبهه فرهنگی و هنری محسوب می شوند که در این جبهه باید با تمام وجود و با برنامه های فاخر فرهنگی و هنری ایستادگی نمود.


بیشتر بخوانید؛

تئاتر اردبیل نیاز به سالن و پلاتوی اجرای کیفی و اختصاصی دارد


وی افزود: در بحث فرهنگی و هنری، فرصت‌ها و تهدیدهایی در نواحی مرزی وجود دارد که با مدنظر قرار دادن پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های شهرستان بیله‌سوار و با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری می توان تهدیدها را تبدیل به فرصت‌ها نمود.

حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله‌سوار نیز در این نشست گفت: هماهنگی و همکاری دستگاه های اجرایی و مردم در شهرستان، به نحو احسن بوده است و بحث پدافند زیستی و کمک های مؤمنانه در این شهرستان به خوبی پیش رفته است.

شهرستان بیله‌سوار در شمال استان اردبیل قرار دارد و این شهرستان با کشور جمهوری آذربایجان هم مرز است

228380