رئیس کل دادگستری استان کردستان:

امام خمینی (ره) جمهوریت را در کنار اسلامیت محقق کردند

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: انقلاب اسلامی نمادی کامل و جامع از حاکمیت دین در زندگی مردم است و امام خمینی (ره) جمهوریت را در کنار اسلامیت محقق کردند.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت الاسلام سیدحسین حسینی؛ رئیس کل دادگستری استان کردستان امروز در جلسه کارگروه قضایی بزرگداشت دهه مبارک فجر که در سالن اجتماعات حوزه ریاست دادگستری کل استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: همه ما به عنوان خدمتگزاران ملت ایران باید دستاوردهای این انقلاب و نظام را برای جامعه تبیین کنیم.

رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: لذا باید دستاوردهای دستگاه قضا برای مردم تشریح شود و بهترین فرصت برای انجام این مهم ایام دهه فجر انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از سوی دیگر باید برنامه های قوه قضائیه در راستای بیانیه گام دوم انقلاب با محوریت مدیریت تحول که مورد تاکید ریاست معزز قوه قضاییه می باشد، به صورت کامل تبیین گردد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی نمادی کامل و جامع از حاکمیت دین در زندگی مردم است و امام خمینی (ره) جمهوریت را در کنار اسلامیت محقق کردند.


بیشتر بخوانید؛

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی

اولین سد استان یزد در دهه فجر امسال آبگیری می شود


رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: ملت ایران جمهوریت این نظام را در سه مقطع مهم به دنیا نشان داد، یکی وقوع انقلاب اسلامی، دیگری در مراسم رحلت امام خمینی (ره) و آخرین آن هم در تشییع میلیونی پیکر سردار حاج قاسم سلیمانی بود.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود بیان داشت: باید بتوانید که فرهنگ و روحیه انقلابی گری را در جامعه به معنای واقعی کلمه نهادینه سازی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حور محور شور انقلابی و ولایتمداری، عنوان کرد: باید بتوانیم که در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی برنامه هایی با محوریت انقلاب و نظام اسلامی اجرا نماییم.

شفیعی ـ استان کردستان

228361

مطالب مرتبط