پاکسان پیش از هر نام دیگر

شرکت پاکسان به مدیر عاملی حسن بقائی توانست در سال جاری به عنوان تنها شرکت تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی صادرکننده ممتاز کشوری انتخاب شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، بقائی در حاشیه این مراسم گفت: شرکت پاکسان با پیاده سازی برنامه های کلان مدون خود و رصد دقیق بازارهای بین المللی توانست ضمن تثبیت صادرات به کشورهایی که به طور سنتی مشتری محصولات این مجموعه بودند، به بازارهای جدید دیگری نیز راه پیدا کند که همین امر موجب دست آوردهای جدید در حوزه صادرات شد.

مدیر عامل پاکسان با بیان این که برنامه هدف گذاری پاکسان بر محور توسعه بازارهای داخلی و خارجی استوار است، افزود: در این مجموعه با بهره گیری از توانمندی ها و امکانات توانستیم بعد از چندین دوره مجددا به صدر شرکت های ممتاز صادرکننده باز گردیم و به عنوان تنها شرکت تولیدکننده مواد شوینده و بهداشتی صادراتی در این مراسم معرفی شویم.

وی در ادامه ضمن قدردانی از پرسنل پاکسان خاطرنشان کرد: بی شک توانمندی، کارآمدی، انرژی مضاعف و کار هدفمند پرسنل این مجموعه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در جهت تحقق جهش تولید بود و امیدواریم با عنایت خداوند متعال این روند کماکان ادامه پیدا نماید.

بقائی از ابتدای ورود به پاکسان با هدف تعالی این مجموعه اقداماتی را پایه گذاری و اجرائی نمود که در پایان سال مالی 2020 نتایج مثبت آن به بار نشست.

این شرکت توانست با کشف بازارهای جدید، به صادرات محصولات این مجموعه به دیگر کشورها شتاب مضاعف داده و دامنه حضور خود را در دیگر قاره ها افزایش دهد.

صادرات به لیبی، لبنان، کنیا، هند، بلغارستان و ... به عنوان بازارهای جدید از اقدامات صادراتی بقائی بود که ضمن افزایش درآمدهای ارزی در دیگر بازارها نیز جایگاه خود را تثبیت کرد.

در سامانه انتخاب صادرکنندگان نمونه ۸۲۲ شرکت ثبت نام نمودند که در این بین ۳۸۰ متقاضی جزو واجدین شرایط شناخته شدند و از این میان 8 شرکت به عنوان صادرکننده ممتاز و نام 48 شرکت به عنوان صادرکننده نمونه معرفی شد.

این مراسم 22 دی ماه سال جاری در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی ایران برگزار شد.

228286