افت ۵ هزار واحدی شاخص بورس در بازار امروز

شاخص کل در بازار بورس امروز (دوشنبه) پنج هزار و ۳۷۴ واحد افت داشت که در نهایت این شاخص به عدد یک میلیون و ۳۰۱ هزار واحد رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون، در معاملات امروز بیش از ۱۰ میلیارد و ۴۶۱ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۱۱۱ هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم وزن) با دو هزار و ۷۰۱ واحد افزایش به ۴۶۹ هزار و ۳۵۴ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با یک هزار و ۷۶۷ واحد رشد به ۳۰۷ هزار و ۱۶۹ واحد رسیدند.

شاخص بازار اول ۱۰ هزار و ۲۴ واحد کاهش و شاخص بازار دوم ۱۰ هزار و ۴۳۴ واحد افزایش داشت.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۸۴۸ واحد، ایران ترانسفو (بترانس) با ۵۹۴ واحد، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران (حکشتی) با ۵۱۴ واحد، فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با ۴۷۲ واحد، صنایع شیمیایی ایران (شیران) با ۳۴۲ واحد، بانک پاسارگاد (وپاسار) با ۲۹۶ واحد، سرمایه گذاری غدیر (وغدیر) با ۲۱۷ واحد، فروشگاه های زنجیره ای افق (افق) با ۲۱۱ واحد، نفت پارس (شنفت) با ۱۹۹ واحد، بانک خاورمیانه (وخاور) با ۱۹۲ واحد و سرامیک های صنعتی اردکان (کسرا) با ۱۷۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

گروه خودرو هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه دو میلیارد و ۸۲۱ هزار برگه سهم به ارزش ۱۲ هزار و ۸۰۵ میلیارد ریال داد و ستد شد.

228138

مطالب مرتبط