تنها پینتبالیست حرفه ای استان مرکزی در گفت و گو با پرسون:

چشم انتظار حمایت مسئولان استان هستم

احمد حسینی قهرمان رشته پینتبال متولد سال ۶۷ در کرمانشاه و ساکن اراک است که به جز مدال های طلایی که در این رشته کسب کرده است در زمینه تحصیلات نیز خوش درخشیده و دارای دو مدرک لیسانس در رشته های مختلف است.

به گزارش سایت خبری پرسون، احمد حسینی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی پرسون در اراک، با گلایه مندی از عدم توجه مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی از رشته پینتبال در این استان گفت: موفقیت های مختلفی که در رشته پینتبال کسب کرده ام که با پشتکار و تلاش شخصی خودم بدست آورده ام و مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی هیچ نقشی در آنها نداشته اند.
وی افزود: در رشته پینتبال دارای ۶ مدال طلا و یک نقره در مسابقات پالم چمپیونز هستم و از سال ۸۵ وارد این رشته شدم و یکسال بازی کردم، البته قبل از آن تکواندو، فوتبال و فوتسال را حرفه ای بازی میکردم که تکواندو را تا سال حدود ۸۳ و ۸۴ و فوتبال و فوتسال را تا سال۹۰ ادامه دادم، در سال ۹۶ بصورت حرفه ای استارت کار در رشته پینتبال را زدم و در این رشته مشغول به فعالیت شدم.
حسینی با اشاره به اینکه در اراک به دلیل نداشتن مکان تمرین در پارک تمرین می کردم و به همین دلیل نیز از مورد بی مهری قرار می گرفتم، ادامه داد: مدال های کسب شده را همراه با تیم مشهد کسب کرده ام و یک دوره هم با تیم تهران بازی کرده ام و دو دوره مقام قهرمانی حوزه مقاومت بسیج استان مرکزی را نیز کسب کرده ام.
این ورزشکار با اشاره به اینکه مسئولان ورزش استان اصلا از وجود ورزشکاری مانند من مطلع نیستند، ابراز کرد: در اراک به دلیل عدم حمایت مسئولان اداره ورزش و جوانان و نبود مکان تمرین با مشکل مواجه هستم.

در انتظار اجرای قول استاندار هستم


وی ادامه داد: در سال ۹۷ و در افتتاحیه باشگاه پینتبال مهاجران استاندار مرکزی قول حمایت از من را داد و همچنان این وعده بدون تحقق باقی مانده است، در حالی که من حمایت را برای پینتبال شهر اراک میخواهم و دوست دارم ورزشکاران اراکی در این رشته بدرخشند.
حسینی با اشاره به اینکه چند ماه گذشته دو جراحی در ناحیه زانو و دست راست انجام داده ام و بعد از بهبود مجدد تمریناتم را آغاز میکنم، گفت: تجهیزات پینتبال بسیار گران است و برای شروع تمرین مجدد باید مارکرم را تعویض کنم که بسیار هزینه بر است.
وی اظهار کرد: کمیته پینتبال اراک غیر فعال است و علاقمندان به این رشته تفریحی بازی می کنند در حالی که اگر آنها ساماندهی شوند میتوانند بصورت حرفه ای کار کنند و اراک تیم حرفه ای داشته باشد، ضمن اینکه حاضرم به پیشرفت این رشته در استان کمک کنم.

228094

مطالب مرتبط