مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب عنوان کرد:

تولید بیش از ۶ میلیون و ۱۷۸ هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های استان

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای غرب عنوان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون و ۱۷۸ هزار و ۸۴۲ مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های استان کرمانشاه تولید شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، علی اسدی با بیان اینکه ظرفیت تولید برق در استان کرمانشاه ۲ هزار و ۲۳۱.۶ مگاوات تولید بیش از ۶ میلیون و ۱۷۸ هزار مگاوات ساعت برق در نیروگاه‌های کرمانشاه ساعت است، گفت: در منطقه غرب ۱۴ نیروگاه بزرگ و مقیاس کوچک وجود دارد که سهم استان کرمانشاه ۸ نیروگاه شامل ۵ نیروگاه بزرگ و ۳ نیروگاه مقیاس کوچک است.

وی افزود: ۲۲ واحد صنعتی بزرگ و ۱ میلیون و ۶۸۷ و هزار و ۶۷۱ مشترک در سطح شرکت توزیع برق کرمانشاه از انرژی نیروگاه‌ها استفاده می‌کنند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب از برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید نیروگاه‌ها در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: در حال حاضر راه اندازی واحد سوم نیروگاه دالاهو به ظرفیت ۲۹۰ مگاوات در دستور کار قرار گرفته همچنین با بهره برداری از فاز نهایی نیروگاه مقیاس کوچک CHP «سفالینه حصار دنا» واقع در شهرستان هرسین ظرفیت تولید این نیروگاه از ۸.۶ به ۱۲.۶ مگاوات افزایش خواهد داشت.

اسدی با اشاره به ظرفیت ۳۲۰ مگاواتی نیروگاه زاگرس خاطرنشان کرد: قرار است ظرفیت این نیروگاه نیز به میزان دو واحد ۱۶۰ مگاواتی افزایش پیدا کند.

وی یادآور شد: در استان کرمانشاه ۵۸ دستگاه پست انتقال و فوق توزیع شامل ۳ دستگاه پست ۴۰۰ کیلوولت، ۸ دستگاه پست ۲۳۰ کیلوولت و ۴۶ دستگاه پست ۶۳ کیلوولت با مجموع ظرفیت ۵۸۴۱ مگاولت آمپر وجود دارد که از این تعداد یک دستگاه پست ۲۳۰ کیلوولت و ۱۱ دستگاه پست ۲۰/۶۳ کیلوولت اختصاصی است.

228076

مطالب مرتبط