رئیس پلیس فتا استان ایلام؛

مأمور قلابی در ایلام شناسایی و دستگیر شد

رئیس پلیس فتا استان ایلام از شناسایی و دستگیری نوجوان ۱۸ ساله که خود را در شبکه‌های اجتماعی از مأموران پلیس فتا معرفی کرده بود، خبر داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از ایلام، سرهنگ علی جمالی رئیس پلیس فتا استان ایلام اظهار کرد: در پی رصد‌های کارشناسان این پلیس صفحه‌ای جعلی با مشخصات پلیس فتا استان در شبکه اجتماعی اینستاگرام شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سوء استفاده‌های احتمالی گرداننده صفحه از شهروندان موضوع کار در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ جمالی بیان کرد : با انجام اقدامات فنی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم ۱۸ ساله در یکی از شهرستان‌های تابعه شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی دستگیر شد.

رئیس پلیس فتا استان با اشاره به اینکه متهم در برابر مستندات به جرم ارتکابی خود اعتراف و با تکمیل تحقیقات پلیسی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت، ادامه داد : متهم انگیزه خود را مشکلات شخصی و ترساندن برخی افراد عنوان کرد.

رئیس پلیس فتا ایلام توصیه کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود در فضای مجازی باشند و به صورت مستمر فعالیت‌های آنان را زیر نظر داشته باشند.

سرهنگ جمالی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشابه یا هرگونه مورد مجرمانه در فضای مجازی، موضوع را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس اینترنتی www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

228043