در آستانه دربی حساس پایتخت مطرح شد؛

خاطرات جالب بازیکنان سابق قرمز و آبی های پایتخت از دربی/سری اول

سامان آقازمانی، محمد منصوری و محمد مومنی بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس پیش بینی جالبی از نتیجه دربی حساس پایتخت دارند.

به گزارش سایت خبری پرسون، دوشنبه 22 دی ماه دربی حساس پایتخت درحالی در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به قضاوت رضا کرمانشاهی برگزار خواهد شد که پیش بینی می شود با توجه به شرایط سرخآبی ها در جدول رده بندی، شاهد دیداری مهیج و تماشاگر پسند باشیم. بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با سرویس ورزشی پرسون نظرات جالبی پیرامون خاطرات خود از این دیدار جذاب و نیز پیش بینی نتیجه آن مطرح کردند که در زیر با هم می خوانیم.

سامان آقازمانی، بازیکن سابق پرسپولیس تهران در این خصوص گفت: به نظر من چون هردو تیم نیاز مبرم به هرسه امتیاز بازی دارند و استقلال برای ماندن در صدر جدول و پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی می جنگد، لذا شاهد بازی بسیار زیبایی خواهیم بود و قطعا هر دو تیم برای برد وارد میدان خواهند شد.

هافبک جنگنده سابق قرمزهای پایتخت ادامه داد: با توجه به اینکه پرسپولیس در هفته های اخیر خوب نتیجه نگرفته است، لذا برای جبران ناکامی ها پای به این دیدار خواهد گذاشت و به نظرم بازی خیلی خوبی از آب درخواهد آمد. فقط جای تماشاگران در ورزشگاه ها خالی است و اگر آن ها نیز در دربی حضور داشتند، هیجان و اشتیاق بازی خیلی بیشتر می شد.

آقازمانی در خصوص شرایط کنونی دو تیم گفت: به نظر من اوضاع تیم استقلال با توجه به بازی های خوب چند هفته اخیر بهتر است و توانسته به بردهای خوبی دست یابد. اما از سوی دیگر پرسپولیس در سالیان اخیر همواره تیم قدرتمندی بوده است و مطمئنا فردا برای برد پای به میدان خواهد گذاشت. ما پرسپولیسی ها دوست داریم تیم محبوبمان پیروز دربی باشد و بتواند سه امتیاز این دیدار را کسب کند و جایگاهش را در جدول بهتر کند.

او در ادامه افزود: بهترین خاطره من از دربی زمانی است که دو بر صفر نتیجه بازی را عقب بودیم. کامبک خوبی زدیم و سه بر دو در ده دقیقه با ده نفر بازی باخته را به برد تبدیل کردیم.


بیشتر بخوانید؛

جدایی از پرسپولیس به دلیل فشار لیدرها از روی سکو/ جای فردوسی پور در تلویزیون خالی است

فوتبال دنیا به مارادونا مدیون است/ امیدوارم حسرت امتیازهای از دست رفته را نخوریم


محمد مومنی، بازیکن سابق استقلال تهران در خصوص دربی و خاطراتش گفت: من اولین دربی که می خواستم به میدان بروم، به عنوان یار ذخیره بودم و تا به حال تماشاگر صد و بیست هزار نفری را ندیده بودم. روی نیمکت نشسته بودم که فکر می کنم یکی از بازیکنان ما که علی موسوی بود، از زمین اخراج شد و تیم ده نفره شد. مرحوم حجازی از من خواست تا برای ورود به میدان آماده شده و گرم کنم. من به محض بلند شدن دچار گرفتگی پا شدم و نمی توانستم کمرم را صاف کنم. در همین حین آقای حجازی به سرعت پیگیر وضعیت من بودند که با کمک دکتر نوروزی وارد میدان شدم. استرس و فشار روانی که یک بازیکن باید تحمل کند، درست در چنین شرایطی به من دست داد و خاطره ای از دربی برای من بود که در ذهنم باقی مانده است.

محمد منصوری، بازیکن سابق پرسپولیس تهران درباره دربی گفت: در خصوص شرایط دو تیم در دربی باید بگویم پرسپولیس دو بازی عقب افتاده دارد و به نظرم با توجه به این مساله شرایط هر دو تیم تقریبا برابر است. دربی با تمام بازی ها متفاوت است و مسائل روانی تاثیر بسزایی در آن دارد که اصلا به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی مرتبط نیست.

وی ادامه داد: به نظرم پرسپولیس در این دیدار پیروز خواهد شد و با برد تیم استقلال استارت خوبی برای پنجمین قهرمانی متوالی خود خواهد زد. ضمن اینکه از لحاظ روحی و روانی نیز بهتر خواهد شد و هم تلخی شکست در فینال آسیا را فراموش خواهد کرد و با قدرت در لیگ برتر ادامه خواهد داد.

منصوری در خصوص خاطره اش از دربی گفت: من در چند دربی به میدان رفته ام و دربی اولم از همه خاطر انگیزتر است. جاییکه یک پاس گل هم دادم و درحالیکه تا دقیقه 86 دیدار بازی را یک بر صفر عقب بودیم، بازی را مساوی کردیم و این مربوط با سال هایی است که استقلال و پرسپولیس به تساوی های سریالی در دربی دست می یافتند که خاطره بسیار خوبی برای من می باشد.

گفتگو از مازیارخویشوند

228028

مطالب مرتبط