استاندار کرمانشاه:

طرح شهید سلیمانی موجب مشارکت خوب و انسجام مردم شد

استاندار کرمانشاه گفت: طرح شهید سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا موجب مشارکت خوب و انسجام مردم در سطح کشور شد همچنین همدلی و همراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان کاهش تعداد بستری ها و فوتی ها را در آذر و دی ماه در پی داشت.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه عصر امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان که با حضور دکتر محمدصادقی مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور برگزار شد با عنوان اینکه طرح شهید سلیمانی در مقابله با ویروس کرونا موجب مشارکت خوب و انسجام مردم در سطح کشور شد گفت: همدلی و همراهی مردم و تلاش کادر بهداشت و درمان کاهش تعداد بستری ها و فوتی ها را در آذر و دی ماه در پی داشت.

بازوند اظهار داشت: بر اساس اولویت های مشخص شده در طرح شهید سلیمانی برای مبارزه با کرونا محله به محله برای قطع زنجیره انتقال این بیماری همه بسیجیان بصورت جهادی کار کردند.

استاندار کرمانشاه با توجه به تلاش های انجام شده در بهبود روند وضعیت شهرستانها عنوان کرد: در طرح شهید سلیمانی سپاه، بسیج و کادر درمان در کنار مردم بودند.

وی افزود: در این طرح که مزین به نام مبارک شهید سلیمانی بود، مشارکت بی نظیری شکل گرفت که نقش آفرینی مردم موفقیت این طرح را بیشتر کرد.

بازوند با اشاره بر انسجام مطلوب در طرح شهید سلیمانی تأکید کرد: این طرح موجب افزایش سرمایه اجتماعی شد و مشارکت مردم برای قطع زنجیره انتقال کرونا را بیشتر کرد.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: تعداد بستری های کرونا از ۱۲۶٠ نفر به ۱۴٠ نفر کاهش پیدا کرد که از همکاری و مشارکت مردم قدر دانی می کنیم.

بازوند با یاد آوری اینکه اگر توصیه های بهداشتی را رعایت نکنند دوباره شاهد شدت گرفتن این بیماری خواهیم بود. افزود: همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تاکیید می کنیم.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

228022

مطالب مرتبط