با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه به محرومان؛

برگزاری اختتامیه مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی

اختتامیه مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سردار دل‌ها در قلب طهران با اجرای رزمایش کمک مؤمنانه، از سری کمک‌های مردمی در ایام سوگواری ایشان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، مراسم اختتامیه سالگرد شهادت سردار دل‌ها با حضور علی‌محمد سعادتی، شهردار منطقه و رئیس ستاد سردار دل‌ها، حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص)، حسین عابدی‌فر، دبیر شبکه یاران انقلاب اسلامی و دبیر ستاد سردار دل‌ها، مسعود رکنی، فرمانده سپاه ناحیه امام خمینی (ره) و برخی دیگر از مدیران شهری، مدیران ارشد سرکلانتری هفتم، خیرین و... در منطقه 12 برگزار شد.
در این مراسم رکنی ضمن تقدیر از مشارکت منسجم همه حوزه‌ها اعم از شهرداری، بسیج، خیرین، سرکلانتری هفتم، پلیس راهور و... در هرچه باشکوه‌تر برگزارکردن نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، به‌ویژه فضاسازی محیطی و تبلیغات گسترده در معابر اصلی و فرعی منطقه 12 گفت: برنامه‌های درنظرگرفته‌شده برای این مراسم در منطقه 12 به یاری خدا به‌زیبایی هرچه‌تمام‌تر برگزار شد و از جمله تولیدات فرهنگی ارزشمند در این برنامه‌‌ها، رونمایی از سرود حاج قاسم سلیمانی برای نخستین‌بار در این منطقه بود.


بیشتر بخوانید:

سوگواری برای مرد میدان در قلب طهران


در ادامه عابدی‌فر طی سخنانی، برنامه‌های اجراشده به مناسبت سالگرد شهادت سردار دل‌ها در منطقه 12 را برشمرد و با اشاره به دستاوردهای شبکه مردمی یاران انقلاب در این منطقه گفت: شناسایی 500 سرشبکه قوی خیرین منطقه که اکنون در حال کمک به محرومیت‌زدایی در سطح منطقه‌اند، از جمله این دستاوردها بوده که به‌طور پیوسته به توزیع گسترده کالا و خدمات به محرومان مشغول‌اند.
حسن‌زاده نیز به عنوان سخنران بعدی ضمن یادآوری فرمان مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) برای کمک مؤمنانه به محرومان ادامه داد: اکنون پس از گذشت 10 ماه از آغاز این فرمان، همچنان می‌بینیم که خیرین و مردم برای شرکت در این برنامه اقدام می‌کنند و مراسم امروز هم از این دست است که یکی از 63 رزمایش‌ کمک مؤمنانه به مناسبت 63 سالگی حاج قاسم سلیمانی در سطح تهران بوده و نشان می‌دهد وقتی با روحیه انقلابی و مردمی پای کار می‌آییم، نتایج گران‌قدری به دست می‌آوریم.
در پایان سعادتی با ابراز خرسندی از تلاش همه‌جانبه آحاد مردم برای درک و تبیین تفکر شهید سلیمانی به عنوان تفکری ملی،اسلامی در ویژه‌برنامه‌های سالگرد ایشان گفت: امروز شاهد آنیم که این تفکر از دامنه مرزهای کشور فراتر رفته، در سرزمین‌های مختلف طنین‌انداز شده و مکتب شهید سلیمانی را که مکتب ایثارگری، رشادت‌ها و ولایت‌مداری است، به وجود آورده است.
وی تلاش‌های انجام‌گرفته برای برگزاری مراسم سالگرد این شهید را روزی دنیوی و اخروی همه مشارکت‌کنندگان در آن خواند و افزود: ان‌شاءالله خداوند به همه ما توفیق حرکت در مسیر تفکر شهید سلیمانی را اعطا فرماید.

227865

مطالب مرتبط