از صفر تا صد با مهدی مومنی؛

روزهای خوبی را در استقلال تهران سپری کردم

مهدی مومنی، مهاجم جوان و با تجربه ماشین سازی تبریز که سابقه حضور در تیم استقلال تهران را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد، در آستانه دربی حساس پایتخت از شرایط حضورش در جمع آبی پوشان تهرانی سخن گفت.

به گزارش سایت خبری پرسون، در فاصله دو روزمانده به دربی حساس پایتخت و درحالیکه از هفته های گذشته حواشی و جنجال های فراوانی پیرامون برگزاری این دیدار به راه افتاده است، مهدی مومنی مهاجم جوان و مطرح ماشین سازی تبریز که سابقه حضور و درخشش در جمع آبی های تهرانی را نیز دارد، در گفتگو با سرویس ورزشی پرسون از شرایط حضورش در تیم های مختلف فوتبال کشور به ویژه استقلال تهران سخن گفته است.

مومنی در ابتدا در خصوص چگونگی حضورش در عرصه فوتبال گفت: من فوتبالم را با تیم نساجی مازندران آغاز کردم و باعث افتخار من است که آغاز دوران حرفه ای ورزشی ام با تیم ریشه داری همچون نساجی بوده است که هوادران خوب و خونگرمی دارد. سپس چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم که در نهایت فولاد خوزستان را انتخاب کردم و در کنار مربی کاربلد و حرفه ای همچون آقای جلالی روزهای بسیار خوبی را در این تیم گذراندم و دو فصل رویایی را با باشگاه حرفه ای فولاد سپری کردم که موفق به زدن گل، دادن پاس گل و گرفتن پنالتی برای تیمم شدم.

بازیکن سابق صبای قم در خصوص منحل شدن این تیم گفت: خوب با توجه به انگیزه ای که برای درخشش و پیشرفت داشتم، تمام تلاشم را کردم تا در صبای قم خوش بدرخشم. اما متاسفانه این تیم قدیمی و خوب به دلیل نبود اسپانسر و نیز مدیریت حرفه ای منحل شد که جای بسی تاسف دارد.

مهاجم گلزن آبی های خوزستان در ادامه گفت: روزهای بسیار خوبی را همراه استقلال خوزستان داشتم و به قدری شرایطم در این تیم خوب بود که حتی به اردوی تیم ملی هم دعوت شدم. مدیریت صحیح و حمایتی که از جانب اسپانسر مالی در زمان آقای فاضل بختیاری شد، منجر به موفقیت های استقلال خوزستان در آن زمان گردید . لذا به نظرم باید قدر چنین مدیران دلسوز و زحمتکشی را بدانیم و بسیار حیف که پس از ایشان استقلال خوزستان افت شدید کرد و حالا در صحنه اول فوتبال کشور حضور ندارد و امیدوارم با حضور مجدد ایشان تیم به لیگ برتر بازگردد.

بازیکن سابق نفت تهران در خصوص اتفاقات رخ داده در این تیم گفت: متاسفانه یک سری اتفافات در نفت تهران برایم رخ داد که نمی خواهم بیان کنم. چراکه باعث شد یک نیم فصل فوتبالی را در اوج درخشش از دست بدهم و معتقد هستم همان بحث نبود اسپانسر و حمایت مالی کافی باعث شد تیم نفت هم منحل شود.

مهاجم سابق استقلال تهران در ادامه راجع به روزهای خوبش در این تیم گفت: راستش را بخواهید در استقلال تهران به من کم بازی رسید و حمایت های لازم و کافی از من نشد. همان اتفاقاتی که در نفت تهران برایم رخ داد، باعث شد من در استقلال دیده نشوم و از قبل به من گفته بودند که به نفت نروم و لذا در پایان یک فصل تلخ را در آن سال به پایان رساندم. خیلی دوست دارم بازی های بیشتری در تیم محبوبم استقلال تهرن داشته باشم و بتوانم دل هواداران آبی دل این تیم را شاد کنم که متاسفانه نشد و با تمام این اوصاف هم روزهای بسیار خوبی را در جمع آبی پوشان داشتم. باید بگویم تیم مورد علاقه من استقلال تهران است و علاقه خاصی به کریستیانو رونالدو دارم.

مومنی ادامه داد: در ادامه تصمیم گرفتم دوباره به استقلال خوزستان بازگردم و با توجه به شناختی که مدیریت و کادرفنی وقت تیم از من داشتند، خوشبختانه توانستم به همراه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حضور یابم و بازی های خوبی را از خودم در آن مسابقات به نمایش بگذارم و حتی توانستیم از گروه خودمان نیز صعود کنیم گه اتفاق بسیار بزرگی بود و در مجموع فصل بسیار خوبی را برای هواداران آبی دل خوزستانی ساختیم.


بیشتر بخوانید؛

فوتبال ایران و هزاران راه نرفته در مسیر توسعه و پیشرفت

هیچ اتفاقی در لیگ برتر فوتبال کشور عجیب نیست!

آیا زمان استفاده از VAR در فوتبال ایران فرا نرسیده است؟


بازیکن سابق پیکان تهران در خصوص حضور در جمع خودروسازان گفت: برای من بسیار جای افتخار است که در مجموعه خوب و حرفه ای پیکان دوفصل موفق را داشتم و مجددا افتخار شاگردی مجید جلالی نصیبم شد و روزهای خوبی را در این تیم گذراندم.

مهاجم سابق صنعت نفت آبادان ادامه داد: واقعا این تیم آبادانی هواداران خونگرم و پرشوری دارد که نمونه اش را هیچ کجای دنیا نمی توان پیدا کرد. من در این تیم شاگرد آقای اسکوچیچ سرمربی کنونی تیم ملی شدم و ایشان یکی از معدود مربیان حرفه ای است که افتخار همکاری شان را داشته ام و فصل موفقی را به همراه این تیم گذارندم. در حالیکه نیم فصل اول را با رتبه چهارم به پایان رساندیم، تیم به مشکلات مالی برخورد کرد و تغییرات در کادرفنی تیم در نیم فصل دوم باعث شد تا نتیجه مطلبوب حاصل نشود.

بازیکن ماشین سازی تبریز در خصوص پیوستن به این تیم گفت: ماشین تیم قدیمی و ریشه داری است که از قدیم در سطح فوتبال کشور مطرح بوده و این فصل را با یک مربی جوان شروع کردیم که متاسفانه نتایج مطلوب را نگرفتیم و حالا با تغییر کادر فنی تیم متحول سده است و با ارائه بازی های خوب و دیدنی انشاا. بتوانیم در ادامه فصل امتیازات مورد نیاز را کسب کنیم.

او در خصوص اتفاقات جالب در دیدار با سپاهان گفت: بازی با سپاهان دو نیمه متفاوت داشت و این تیم در نیمه نخست از اشتباهات ما استفاده کرد و ما نیمه دوم توانستیم بر بازی سوار شویم. داور مسابقه 5 پنالتی در طول دیدار اعلام کرد که یک رکورد در لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می شود و همه پنالتی ها نیز به درستی اعلام شده بود. دیدار جذاب و پر انرژی و سر تا پا حمله از دو تیم شاهد بودیم که می توانست با برد ما همراه شود که این اتفاق نیافتاد و با تساوی سه بر سه پایان یافت.

وی در خصوص حواشی دیدار با نفت مسجد سلیمان و عدم پوشش تصویری این دیدار گفت: این مسائل در حوزه مدیریت مجموعه است و به نظرم این عزیزان باید پاسخگوی چنین حواشی باشند.

مهاجم گلزن ماشین سازی تبریز در خصوص شرایط برگزاری مسابقات لیگ برتر در روزهای کرونایی گفت: لیگ برتر بدون هواداران در ورزشگاه هیچ جذابیتی ندارد؛ چراکه حضور آن ها در ورزشگاه شور و اشتیاق خاصی به بازیکنان می دهد و امیدوارم هرچه زودتر با نابودی ویروس کرونا، شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه ها باشیم.

مهدی مومنی در پایان در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال کشور گفت: شرایط تیم ملی بسیار خوب است و بازیکنان و سرمربی حرفه ای در تیم هستند که انشاا.. امیدوارم بهترین نتایج را بگیریم. اما معتقدم بازیکنان با کیفیت و خوبی در لیگ برتر فوتبالمان هستند که باید از جابب کادر فنی تیم ملی دیده و حمایت شوند.

گفتگو از محمدرضا طارمی

227782

مطالب مرتبط