معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه:

پدر فداکار برای نجات دختر، جانش را از دست داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: پدر 47 ساله ای کرمانشاهی برای نجات جان دختر 17 ساله اش اقدام کرد که به علت سقوط از بالکن منزل که در طبقه پنجم قرار داشت، جانش را از دست داد.

به گزارش سایت خبری پرسون از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در این خصوص اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه منجر به فوت در محله گلستان کرمانشاه، ماموران کلانتری 22 بهمن در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های انجام شده از سوی ماموران مشخص شد دختر 17 ساله خانواده برای تعویض لامپ، وارد بالکن شده که ناگهان تعادل خود را از دست می دهد.

آمویی تصریح کرد: پدر 47 ساله وی نیز که در نزدیکی دخترش حضور داشته با مشاهده صحنه و اینکه دخترش را در آستانه سقوط می‌بیند، برای نجات او اقدام می کند که متاسفانه در این کش و قوس هر دو نفر از بالکن منزل که در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی قرار داشته به پایین پرتاب می شود و پدر خانواده به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به انتقال دختر مصدوم خانواده به بیمارستان، افزود: طبق گزارشات وی نیز شرایط جسمانی مناسبی ندارد.

آمویی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، احتیاط را شرط اول انجام هر کاری دانست و از شهروندان خواست زمان حضور در بالکن، پشت بام و... مسائل ایمنی را کاملا رعایت کنند.

227774