سمینار رؤسای هیأت های کشتی شهرستان های آذربایجان شرقی برگزار شد

اولین سمینار روسای هیئت های کشتی شهرستان های سراسر استان آذربایجان شرقی به اتفاق رئیس و هیئت رئیسه کشتی استان امروز پنجشنبه در سالن کنفرانس مجتمع بزرگ ورزشی بناب برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، این سمینار با حضور یزدانی معاون فرماندار و رئیس اداره ورزش و جوانان برگزار شد و علی علیزاده رئیس هیئت کشتی استان گزارشی اجمالی از مدت زمان حضور خود در هیأت استان ارائه داد.


بیشتربخوانید؛

ورزشکاران ایرانی همواره نشان داده اند که مرد روزهای سخت هستند


علیزاده گفت: علاوه بر فعال شدن کمیته های مختلف، با حضور افراد کاردان، تعویض رویه تشک خانه کشتی استان وسفر به 9 شهرستان وبازدید از فعالیت هیاتهای مختلف کارهایی بود که انجام شد. ضمن اینکه از دستاوردهای سفر رئیس فدراسیون اختصاص سه سالن تخصصی کشتی توسط سپاه، آموزش و پروش و شهرداری بود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه کشتی ورزش اول و مدال آور کشور است بازگشایی سالن های کشتی با رعایت پروتکل های بهداشتی و باهماهنگی اداره ورزش و جوانان در دستور کار قرار گرفت.
علیزاده به رؤسای هیأت کشتی تأکید کرد: امضای تفاهم نامه با آموزش وپرورش جهت استعداد یابی و افزایش جمعیت کشتی شهرستان حتما مورد توجه قرار گیرد. همچنین به آموزش در تمامی زمینه های مربیگری و داوری منطبق با آخرین تغییرات و قوانین موجود در اهمیت ویژه ای داده شود.

رئیس هیأت کشتی استان آذربایجان شرقی همچنین از حمایت کردن از کشتی گیران و مربیان در دوران بازنشستگی و تحت پوشش قراردادن این عزیزان از مزایای بیمه و برخورداری از حقوق بازنسشتگی، جذب اسپاسر و فعال نمودن کمیته های مختلف از جمله کمیته اقتصادی هیئت ها جهت حمایت و کمک و مساعدت از کشتی خبر داد.

وی همچنین گفت: هیأت های شهرستان ها نسبت به برگزاری با رئیس اداره ورزش و جوانان فرماندار، شهردار مسئول سپاه و سایر مسئولین شهر برای ارتقای کشتی شهرستان خود اقدام نمایند.
در این سمینار رؤسای هیأت های کشتی شهرستان های آذربایجان شرقی نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در جهت ارتقاء کشتی استان ارائه دادند.

227739