تخلفات اقتصادی زیر ذره‌بین مجلس

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس با جدیت کامل پیگیر پرونده‌های تخلف اقتصادی است تا آن را به دستگاه قضا تحویل دهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین فلاحی ظهر امروز در نشست بصیرتی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند، با گلایه از اینکه انتظار بر آن بود که بیشتر یاد علامه مصباح و شهید سلیمانی در کشور و خصوصا دارالمومنین همدان گرامی داشته شود، اظهار کرد: ما مدیون عمار انقلاب و سردار انقلاب هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از این بزرگان مرزبان اندیشه‌های فکری اسلام و انقلاب و دیگری مرزبان امنیت مردم ایران اسلامی بود گفت: علامه مصباح یزدی صاحب فکر و اندیشه والایی بود و توجه ویژه‌ای به انجام کار تشکیلاتی داشت.


بیشتربخوانید؛

در مجلس شورای اسلامی از معیشت مردم دفاع میکنیم


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وقتی در دهه هفتاد با هجوم بی سابقه‌ای به ارزش‌ها و اندیشه‌های دینی مواجه شده بودیم، این آیت‌الله مصباح بود که با تمام توان در مقابل آنها ایستادگی کرد افزود: این عالم بزرگ در عرصه دفاع از ولایت، «طرح ولایت» را راه‌اندازی کردند که یکی از کارهای تشکیلاتی ماندگار ایشان بود.

وی حزب‌الله لبنان، حشدالشعبی و انصارالله یمن را از نمونه‌های بارز صدور انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: برخی از افراد به تبدیل شدن ایران به ژاپن اسلامی و چین نو تاکید داشته و دارند، در حالی که با این تفکرات نه قدرت اقتصادی پیدا کردیم و نه بعد معرفتی، اما صدور انقلاب و تفکرات انقلابی همچون تفکرات علامه مصباح را می‌توان در نقاط مختلف دنیا به خوبی مشاهده کرد.

فلاحی با تاکید بر اینکه بیانات و رفتار رهبر معظم انقلاب حساب شده و با برنامه است، عنوان کرد: یکی از جوامع هدف حضرت آقا برای توجه و انجام کار تشکیلاتی، حوزه‌های علمیه است که باید برای تحقق آن برنامه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال فریب مردم و تحریف است، گفت: عده‌ای به دنبال آن هستند تا با دادن آدرس اشتباه، باز هم رای مردم را متعلق به خود کنند و با ایجاد دوگانگی‌های مختلف همچون احتمال جنگ، مردم را بترسانند.
طرح محرومیت از اخذ پست سیاسی برای مدیرانی که پاسخ قانع‌کننده‌ای به مجلس ندهند
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن جرات حمله به ایران را ندارد، مطرح کرد: دشمن به خوبی می‌داند که حمله به ایران تمام منطقه را درگیر خواهد کرد و لذا دست به این کار نخواهد زد.

وی با تأکید بر اینکه نه با مذاکره تحریم‌ها برطرف شد و نه آن درخت گلابی ثمر داد، کلید حل مشکلات را در درون کشور دانست و گفت: روحانیت باید برای روشنگری مردم به میدان بیایند، تا عده‌ای با تحریف انقلاب و آدرس اشتباه، بار دیگر مردم را دچار مشکل نکنند.

فلاحی در پاسخ به سوال یکی از طلاب در رابطه با استیضاح وزیر اقتصاد اظهار کرد: وزیر اقتصاد از مجلس کارت زرد دریافت کرد اما استیضاح نشد، چرا که اگر وزیری از این دولت استیضاح شود، کل دولت از حد نصاب خواهد افتاد بنابراین باید فعلا با شرایط موجود کار را جلو ببریم.


بیشتربخوانید؛

اولویت مجلس سفر به استان‌های کم‌برخوردار است


وی ادامه داد: البته طرحی در مجلس در حال آماده شدن است که اگر هر یک از مسئولان اجرایی کشور نتوانند پاسخ قانع کننده‌ای به مجلس بدهند، برای همیشه از گرفتن پست سیاسی محروم خواهند شد.
رئیس فراکسیون حمایت از جبهه مقاومت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مشکل بورس، یک مشکل مدیریتی است، مطرح کرد: بورس فرصتی مناسب برای جهش اقتصادی کشور بود اما متاسفانه دولت توانایی مدیریت صحیح در آن را نداشت.

وی با بیان اینکه دولت از بنده به خاطر نطق در مجلس شکایت کرده است، یادآور شد: مجلس با جدیت کامل پیگیر پرونده‌های تخلف اقتصادی است تا آن را به دستگاه قضا تحویل دهد.

227703

مطالب مرتبط