قدردانی شرکت پاکسان از کارکنان مجموعه

با توجه به خاتمه سال مالی شرکت پاکسان، جلسه تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسن بقائی، مدیر عامل شرکت پاکسان، در بخشی از سخنان خود از میلاد شمس که پیش از این معاونت فروش شرکت پاکسان را بر عهده داشت نیز تقدیر و تشکر نمود و گفت: در دورانی که مهندس شمس در این مجموعه مشغول به کار بودند، واحد صادرات و فروش محصولات داخلی جهش خوبی را تجربه کرد.

وی در ادامه این جلسه، ضمن آرزوی موفقیت برای میلاد شمس در سمت جدید خود یادآور شد: پایان سال مالی زمان خوبی بود تا از زحمات ایشان که بیش از دو سال در این مجموعه مشغول به کار بودند، تشکر نماییم. امیدواریم در سمت جدید خود بتوانند توفیقات چشمگیری کسب نموده و در تعالی اقتصادی کشور تاثیرگذار باشند.

میلاد شمس در ادامه این جلسه، ضمن تشکر از دعوت به این جلسه گفت: آن چه که از من گفته شد لطف جناب بقائی و دوستان است. من در این مجموعه تجربیات زیادی کسب کردم و نام و یاد پاکسان چیزی نیست که از خاطر من برود.


بیشتر بخوانید:

"پاکسان " نگین انگشتر صنعت شوینده کشور است


وی به خاطرات خوبی که در پاکسان داشت اشاره کرد و افزود: چهره همکاران سابقم را که در این جلسه می بینم خاطرات خوبی برایم زنده می شود.

شمس ضمن تشکر از یکایک مدیران این مجموعه با بیان این که به شرکت پاکسان تعلق خاطر ویژه ای دارد افزود: برای مدیرعامل این مجموعه و تک تک مدیران آن آرزوی موفقیت دارم چرا که با موفقیت شماست که پاکسان به رشد و تعالی می رسد.

در پایان این جلسه از میلاد شمس با اهدا یادبودی تشکر و قدردانی به عمل آمد.

227696