حسن بقائی؛

"پاکسان " نگین انگشتر صنعت شوینده کشور است

با توجه به خاتمه سال مالی شرکت پاکسان، جلسه تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، در ابتدای این جلسه حسن بقائی، مدیر عامل شرکت پاکسان، ضمن تسلیت سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی گفت: برای حاج قاسم سلیمانی و سلیمانی ها، مرگی به جز شهادت زیبنده نیست، قامت رعنای چنین عبد صالحی، خلعت زیبای شهادت را می طلبید، شهادت او زندگی ساز شد و میلیون ها ایرانی و عراقی در باشکوه ترین تشییع جنازه، پیکرش را بدرقه کردند.
وی در خصوص انتقام خون شهید سلیمانی ابراز امیدواری کرد و افزود: فرمان دهندگان به شهادت حاج قاسم، سخت اشتباه کردند؛ چرا که سردار سلیمانی بر قلب ها حکومت می کرد. او سردار دل ها بود و کسی که بر دل ها حکمرانی کند، جاودان روزگاران است. این داغی که در دل ها وجود دارد شاید تنها با انتقام سختی که از مسببین و عوامل این جنایت گرفته می شود، اندکی فروکش کند.
در ادامه این جلسه مدیر عامل شرکت پاکسان درگذشت آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت و فقدان این عالم گرانقدر را ضایعه ای برای اسلام و ایران معرفی کرد.


بیشتر بخوانید:

پیام تبریک مدیرعامل گروه توسعه صنایع بهشهر به مناسبت سالروز تاسیس شرکت پاکسان


سال مالی موفقی را پشت سر گذاشتیم

مدیر عامل پاکسان با اشاره به رکوردشکنی های رخ داده در سال مالی منتهی به 99/09/30 یادآورشد: خوشبختانه در سال مالی گذشته توانستیم به کمک همه شما مدیران و تمام همکارانی که در این مجموعه مشغول به کار هستند سال مالی موفقی را پشت سر گذاشته و رکوردهای خوبی را در تولید و فروش به ثبت برسانیم. این موفقیت حاصل زنجیره ای از تلاش هاست که همه در آن سهیم هستند. من این دستاوردها را به همه همکارانم تبریک می گویم و امیدوارم این روند مقدمه ای برای موفقیت در سال مالی جاری باشد.
مدیر عامل پاکسان این مجموعه را «نگین انگشتر صنعت شوینده کشور» معرفی کرد و افزود: امیدوارم این شرکت بتواند آن گونه که باید بدرخشد و به موفقیتی بیش از پیش دست یابد.

227695