مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان خبر داد:

برگزاری ویژه برنامه های دهه فجر به صورت مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: تشکل های دینی همزمان با شیوع ویروس کرونا اقدامات گسترده ای را در سطح استان انجام داده اند و در ایام دهه فجر نیز به صورت نوین برنامه خواهند داشت.

به گزارش سایت خبری پرسون از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان؛ مدیر کل تبلیغات اسلامی کردستان ظهر امروز در نشست کارگروه تشکل‌های دینی بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام کرد: با شیوع ویروس کرونا شاهد فعالیت تشکل‌های مردمی در راستای کمک به مردم در قالب طرح مواسات و همدلی بودیم و این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: انجام کار فرهنگی و تأثیرگذاری آن بسیار دشوار است اما باید با برنامه‌ریزی درست برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه را اجرا کنیم تا شاهد تقویت و ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در استان باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س) عنوان کرد: همه مسلمانان نسبت به اهل بیت عصمت و طهارت به‌ویژه فاطمه زهرا (س) ارادت دارند و باید برنامه‌های ایام فاطمیه بر اساس اقتضائات استان و فضای فکری و اندیشه مردم کردستان برگزار شود.

حجت الاسلام حاتمیان عنوان کرد: تمامی برنامه‌های امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا با شیوه‌های متفاوت برگزار شد و انتظار می‌رود که برنامه‌های پیش‌رو از جمله ایام دهه فجر نیز با شیوه نوین و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.


بیشتر بخوانید؛

اولین سد استان یزد در دهه فجر امسال آبگیری می شود

افتتاح بزرگترین پروژه پزشکی، ورزشی کشور دهه فجر در کرمانشاه انجام می شود


معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این نشست اعلام کرد: تاکنون تشکل‌های دینی ۲۱۱ برنامه را در سطح استان انجام داده‌اند و استان کردستان در ایام کرونا در راستای همدلی و کمک مردمی به خوبی عمل کرده است.

حجت‌الاسلام علی رستمی افزود: برنامه‌های تشکل‌های دینی باید با برنامه‌ریزی درست تدوین و اجرا شوند و اداره تبلیغات اسلامی نیز از برنامه‌های تشکل‌ها حمایت می‌کند.

وی بر آموزش مداحان، هیأت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی تاکید کرد و گفت: اداره تبلیغات اسلامی آمادگی دارد تا از اساتید برجسته برای برگزاری دوره‌های مورد نیاز تشکل‌ها دعوت کند.

در این نشست مسئولان تشکل‌های وابسته به اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از جمله کانون‌های فرهنگی، کانون مداحان و هیأت‌های مذهبی گزارشی از روند فعالیت‌های تشکل‌های خود را اعلام کردند.

عباسعلی ـ استان کردستان

227688

مطالب مرتبط