با حضور فرمانده کل سپاه صورت گرفت؛

افتتاح بیمارستان و سالن چند منظوره ورزشی فرهنگی در چاه مبارک عسلویه

امروز با حضور فرمانده کل سپاه بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید سلیمانی و سالن چندمنظوره ورزشی فرهنگی در شهر چاه مبارک از توابع شهرستان عسلویه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون از بوشهر، بیمارستان ۶۴ تختخوابی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سالن ورزشی چند منظوره شهر چاه مبارک در شهرستان عسلویه با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی دریایی سپاه افتتاح شد.

سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: این بیمارستان در زمینی به مساحت ۳۰ هزار و با زیر بنای هفت هزار و ۲۰۰ متر مربع در سه طبقه ساخته شده و شامل بخش‌های عمومی درمانی، اورژانس، بستری، آزمایشگاه و تصویر برداری درمانی است.

تنگسیری با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان پنج سال طول کشیده است، افزود: اعتبار ساخت این بیمارستان حدود ۹۵ میلیارد تومان است که ۳۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان آن صرف تجهیزات شده است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه عنوان کرد: بیمارستان شهید سلیمانی چاه مبارک با اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب به استان هرمزگان در سال ۹۰ ساخته و تجهیز شده است تا به عموم مردم منطقه خدمت رسانی کند.

در کنار این بیمارستان، سالن ورزشی چند منظوره شهرک امام خمینی (ره) چاه مبارک نیز افتتاح شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

227606