تا پایان سال زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر در اروند فراهم می شود

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: با بهره برداری از ۱۶ واحد تولیدی دیگر تا پایان سال جاری زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر در آبادان و خرمشهر فراهم می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون، سید علی موسوی امروز در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه با حضور اصغر مصاحب معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات و معضلات شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: با برنامه ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۶ واحد دیگر که عمده آن‌ها راکد بودند به بهره برداری می رسند.

به گفته موسوی با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغال برای ۴۲۰ نفر به صورت مستقیم فراهم می شود.

وی تعداد واحدهای صنعتی فعال در منطقه آزاد اروند (آبادان و خرمشهر) را در حال حاضر ۱۹۰ واحد خواند و افزود: امید می رود با وارد مدار شدن ۱۶ واحد صنعتی راکد دیگر به چرخه ی تولید، شمار واحدهای صنعتی فعال به بیش از ۲۰۰ واحد برسد.

معاون توسعه کسب و کارها و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد اروند حمایت های حقوقی و معنوی از واحدهای تولیدی در منطقه دارد که یکی از حمایت ها اعطای تسهیلات از محل کمک های فنی و اعتباری استان خوزستان، تبصره ۱۸، کمک های وزارت صمت و همچنین کمک های سازمان منطقه آزاد اروند است.

موسوی بیان کرد: امیدواریم با حمایت های حقوقی، مادی و معنوی که انجام می شودواحدهای صنعتی فعال در سایت صنعتی منطقه آزاد اروند که شامل شهرک های صنعتی آبادان و خرمشهر به ۲۰۰ واحد برسد.

منبع: خبر آنلاین

227537