رییس سازمان آتش نشانی سنندج در گفت وگو پرسون:

فروشگاه لوازم خانگی در سنندج طعمه حریق شد

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از مهار آتش سوزی در فروشگاه لوازم خانگی در بازار این شهر خبر داد.

کردستان ـ سهیل فضل ‌وزیری؛ رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در گفت وگو با خبرنگار سایت خبری پرسون اظهار داشت: بیشترین حوادث معمولا در فصل زمستان روی می دهد تا جایی که تعداد ماموریت های سازمان آتش نشانی شهرداری سنندج در فصل زمستان نسبت به تابستان چند برابر می شود.

فضل وزیری ادامه داد: مهمترین عامل این حوادث و آتش سوزی ها معمولا بی دقتی و عوامل انسانی است که سهل انگاری آنان بعضی اوقات زمینه ساز بسیاری از خسارت ها جانی و مالی می شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج در ادامه با اشاره به آتش سوزی در یکی از فروشگاه های لوازم خانگی در این شهر عنوان کرد: روز گذشته یکی از فروشگاه های بزرگ لوازم خانگی در بلوار «خضرزنده» شهر سنندج به علت بی احتیاطی دچار حریق گردید.

فضل وزیری عنوان داشت: با اطلاع شهروندان نیروهای آتش نشانی ایستگاه پنجم این سازمان در کمترین زمان ممکن خود را به محل مذکور رساندند.


بیشتر بخوانید؛

آرایشگاه زنانه در شعله های آتش سوخت/ افزایش آمار آتش سوزی در بانه

وقوع انفجار و آتش سوزی شدید در خیابان فاطمی تهران


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با وجود اینکه نیروهای آتش نشانی ایستگاه پنجم این سازمان خود را سریعا به محل مذکور رساندند، ولی بسته بودن فروشگاه لحظاتی اطفاء حریق در این مرکز را با تاخیر مواجه کرد.

وی به علت این آتش سوزی اشاره کرد و بیان داشت: متاسفانه صاحب فروشگاه که برای گرمایش از هیلتر برقی استفاده می کرد، هنگام بستن مغازه سیم برق هیلتر را از پریز برق جدا نمی کند و همین امر باعث ایجاد گرمای بالا و آتش سوزی می شود.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: علیرغم تلاش نیروهای آتش نشانی در اطفاء حریق بخشی از لوازم خانگی این فروشگاه طعمه حریق گردید.

آیین مهر ـ استان کردستان

227517