مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان مطرح کرد:

۴۴ درصد از جمعیت استان همدان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان همدان با بیان اینکه ۴۴ درصد از جمعیت استان همدان زیر پوشش خدمات بیمه تامین اجتماعی هستند گفت: بیش از ۵۷ هزار خانوار از خدمات این سازمان بهره می برند.

به گزارش سایت خبری پرسون از همدان، شهناز حمزه لویی مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان در گفت وگو با سایت خبری پرسون در خصوص افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی گفت: هم اکنون جمعیت زیر پوشش سازمان تامین اجتماعی در حال ورود به ۴۴ هزار میلیون نفر است.

حمزه لویی با بیان اینکه در استان همدان ۴۴ درصد از افراد زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند افزود: از جمعیت یک میلیون و ۷۳۸ هزار نفری استان هفتصد و ۷۴ هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر ۲۴۶ هزار نفر بیمه شده داریم و بیش از ۵۷ هزار خانوار از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند.

وی خاطرنشان کرد: تا آبان ماه سال جاری هزینه های سازمان ۱۰ میلیارد ریال بوده که نشان از حجم بالای خدمات بیمه تامین اجتماعی است.

حمزه لوئی در خصوص برنامه ها و طرح های در حال اجرای سازمان تامین اجتماعی نیز بیان کرد: سازمانی با این حجم خدمات نیاز به پویایی و چالاکی دارد که در این راستا طرح ۳۰۷۰ در سازمان در حال اجراست.


بیشتر بخوانید؛

بیمه‌های تکمیلی با برنامه نسخه الکترونیک سازمان تامین اجتماعی همکاری خواهند کرد

خدمات بیمه بیکاری، ثبت درخواست کفالت و بازرسی تامین اجتماعی غیرحضوری شد

بیمه ایران حامی فرش ایرانی


وی اضافه کرد: در این زمینه ۳۰ طرح خدماتی سازمان به صورت غیر حضوری به جمعیت ۷۰ میلیونی به وسیله خدمات الکترونیکی داده می شود تا تعداد مراجعات سازمان به حداقل برسد.

مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان تصریح کرد: تاکنون ۷۰ درصد از این طرح رونمایی شده و در تلاش هستیم که خدمات متعدد را برای مراجعه کنندگان بیمه به صورت حضوری به حداقل برسانیم.

حمزه لویی در خصوص آمار پرداخت بیمه بیکاری به افراد واجد شرایط که به هر دلیل از جمله کرونا از کار بیکار شده اند نیز گفت: تاکنون بیمه بیکاری افراد مشمول پرداخت شده است و هفته آینده نیز از فرآیند سامانه الکترونیکی برای پرداخت بیمه بیکاری رونمایی می شود و تلفن ۱۴۲۰نیز برای رسیدگی به شکایات بیمه شدگان تامین اجتماعی در نظر گرفته شده است.

منیژه فرهانپور- استان همدان

227506

مطالب مرتبط