افشاگری مدیرعامل کاشی الوند درباره گروه شستا

فکری مدیرعامل شرکت کاشی الوند زیر مجموعه گروه شستا در خصوص ارزش سهام شرکت در بازار بورس گفت ارزش سهام ۱۲۰۰میلیارد تومان است درحالی که براساس ارزیابی کارشناسی صورت گرفته، ارزش شرکت بالغ بر ۱۰۰۰۰میلیارد دلار برآورد شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، پیام فوری، فکری مدیرعامل شرکت کاشی الوند زیر مجموعه گروه شستا در خصوص ارزش سهام شرکت در بازار بورس گفت ارزش شرکت ۱۲۰۰میلیارد تومان است درحالی که براساس ارزیابی کارشناسی صورت گرفته، ارزش شرکت بالغ بر ۱۰۰۰۰میلیارد تومان برآورد شده است.

وی دلیل عمده این اختلاف را تجدید ارزیابی نشدن اموال شرکت دانست و گفت به رغم سرمایه گذاری شرکت شستا که سهام دار عمده کاشی الوند است و برای تلاش های مدیریت فعلی شستا برخی افراد در لایه های میانی شستا بودن و هستند و تمایل داشتند که ارزش شرکت های زیر مجموعه از جمله الوند را پایین نگاه داشته و برای واگذاری آنها اقدام کنند و نتیجه این تلاش ها تجدید ارزیابی نشدن اموال شرکت الوند بوده است.

بیشتر بخوانید:

سقوط سی درصدی؛ شستا اوقات سهامداران را تلخ کرد

فکری در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ایی برای تجدید ارزیابی این شرکت دارید؟ گفت: دراین مورد لازم است که سهام دار عمده تصمیم بگیرد که هنوز هیچ تصمیمی اتخاذ نکرده و در کل شستا برنامه ایی در این مورد ندارد. وی در ادامه مصاحبه با خبرنگاران از صدور مجوزهای تولید کاشی وسرامیک در کشور انتقاد کرد و گفت در حال حاضر بیش از دو سوم این واحدها اضافه هستند وبی دلیل برای آنها مجوز فعالیت صادر شده است.

227472