عضو شورای شهر تهران:

ذخیره امتناع شهرداری از دسترسی شورا به سامانه جامع منابع انسانی/ طرح سوال از شهردار را به جریان می‌اندازیم

نظری گفت: اگر شهرداری درباره سرپرستی اعضا پاسخ ندهد طرح سوال از شهردار را در دستور کار قرار می‌دهیم.

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت نظری عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور دویست شصت و دومین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز ۱۶ دی ماه برگزار شد اظهار کرد: امیدوارم مجازات افرادی که در حادثه هواپیمای اوکراینی نقش داشته اند بتواند آلام داغداران را کاهش دهد.

وی ادامه داد: کمتر از هفت ماه تا پایان عمر شورای پنجم باقی مانده است. این شورا در طول تمام مدت فعالیتش تلاش کرد تا شهرداری را به مسیر قانون و مقررات بازگرداند، اما در پیچ و خم تذکرات باقی ماند. در بهمن ۹۸ به حکم سرپرستی بیش از ۴ ماه تذکر داده‌ام و بار دیگر به شهرداری در این رابطه تذکر دادم.


بیشتر بخوانید؛

انتخاب آقازاده‌ها در آزمون استخدامی شهرداری تهران


عضو شورای شهر تهران گفت: پاسخ شهرداری به بنده چیزی جز بیان کلیات نبوده است و هیچگاه گام عملی برنداشته است.

نظری گفت: تعداد انتصاب‌ها به عنوان سرپرست در جایگاه‌های مختلف بسیار بیشتر است و پیشتر هم شهرداری تهران از ارائه سامانه جامع منابع انسانی به شورای شهر امتناع ورزیده بود و جای تعجب دارد چرا دسترسی‌هایی از این دست صرفا در دست شهرداری باشد و نهاد‌های نظارتی نتوانند نظارت کنند.

وی گفت: مطابق قانون حداکثر مدت سرپرستی در هر صورت نمی‌تواند بیش از چهار ماه باشد و چنانچه شهردار محترم طی روز‌های آینده اقدامات مناسب در راستای اقدامات فوق را انجام ندهد در جلسه بعدی شورا طرح سوال از شهردار را به جریان می‌اندازیم.

227363