فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد:

کشف قریب به ۲ تن موادمخدر در در شهرستان مهرستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اعلام کرد: یک تن و ۸۴۳ کیلوگرم موادمخدر در درگیری مسلحانه پلیس با اعضای باند حرفه‌ای قاچاق مواد افیونی در شهرستان مهرستان کشف شد.

به گزارش سایت خبری پرسون از سیستان و بلوچستان، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مهرستان با اشراف اطلاعاتی، اعضای یک باند مسلح و سازمان یافته قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال یک محموله بزرگ موادمخدر از شهرستان مذکور به مرکز کشور را داشتند، شناسایی کردند.

وی افزود: در این رابطه شب گذشته تکاوران پلیس مهرستان در قالب چند تیم عملیاتی با رصد منطقه اعضای این باند قاچاق را که با یک دستگاه وانت نیسان و یک دستگاه وانت تویوتا در حال جابه جایی محموله مواد مخدر بودند شناسایی و به آنها دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: قاچاقچیان که خود را در محاصره پلیس دیدند با تیراندازی به سمت ماموران قصد فرار از محل را داشتند که بر اثر آتش پرحجم تکاوران پلیس، عرصه را برخود تنگ دیده و با رها کردن خودروها و استفاده از تاریکی شب به سمت کوهستان‌های اطراف متواری شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی این عملیات با عکس العمل سریع ماموران ۲ نفر از قاچاقچیان دستگیر و ضمن کشف یک قبضه سلاح کلاش، سه تیغه خشاب و ۴۵ فشنگ جنگی، در بازرسی از خودروهای توقیف شده یک تن و ۸۴۳ کیلو و ۲۰۰ گرم تریاک کشف شد.

سردار طاهری با اشاره به معرفی متهمان دستگیر شده به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: تلاش برای دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

227295

مطالب مرتبط