احیای سالن 22 بهمن مشهد برای توسعه کشتی

جلسه رئیس فدراسیون کشتی با مدیرکل ورزش و جوانان و مسئولین تربیت بدنی نیروهای مسلح استان خراسان رضوی صبح امروز در شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا دبیر در ادامه سفرهای استانی خود به خراسان رضوی جلسه ای را با مدیرکل ورزش و جوانان استان برگزار کرد و پس از آن نیز دیداری با مسئولین تربیت بدنی آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش داشت.


بیشتربخوانید؛

حضور رئیس فدراسیون کشتی در استان خراسان رضوی


رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: تفکر شما باید المپیکی باشد و اگر اینگونه نباشد کشتی در استان حرکت نخواهد کرد و درجا خواهید زد.
وی ادامه داد: در دهه 70 کشتی خراسان و شهر مشهد حرف های زیادی برای گفتن داشت و بخشی از افتخارآفرینی کشتی در این دهه را کشتی گیران این خطه از کشور داشتند.


بیشتربخوانید؛

لوگوی فدراسیون کشتی ثبت رسمی شد


دبیر تأکید کرد: با این روش اگر بخواهید پیش بروید، پیشرفتی حاصل نخواهد شد و باید نگرش خود را نسبت به کشتی استان تغییر دهید.
رئیس فدراسیون کشتی در جلسه با مسئولین تربیت بدنی آموزش و پرورش، سپاه، نیروی انتظامی و ارتش نیز با اشاره به جایگاه بالای کشتی بعنوان ورزش اول و ملی در ایران گفت: حمایت های لازم از این رشته بعمل نیامده و اگر تمامی نهادها پای کار بیایند می توانیم بار دیگر شاهد حضور حداکثری علاقمندان به این رشته در باشگاه ها باشیم.
در این جلسه قرار شد سالن 22 بهمن مشهد که روزی قهرمانان در آن فعال بودند توسط آموزش و پرورش دوباره فعال و احیاء شود.
همچنین مقرر شد مسعود ریاضی رئیس هیأت کشتی نیز جلسه ای با فرمانده نیروی انتظامی استان در جهت حمایت از کشتی داشته باشد.

خبرنگار کشتی_مصطفی ساجدی‌فر

227248