نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی:

نباید به حق و حقوق بازنشستگان بی اهمیت باشیم

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید نسبت به حق و حقوق بازنشستگان بی اهمیت باشیم. از همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری حمایت کرده و می کنم.

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری پرسون، از همسانسازی حقوق بازنشستگان گفت: نباید نسبت به حق و حقوق بازنشستگان بی اهمیت باشیم. از همسانسازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری حمایت کرده و می کنم.

وی افزود: بحث اصلی بازنشستگان بر سر نحوه ی افزایش حقوق این عزیزان در سال های آینده است.

خدا بخشی ادامه داد: کار در گرفتن ردیف ملی برای پروژه های کلان بسیار سخت است؛ بشکلی که سالیانه صدها طرح از طرف استان ها به دولت معرفی می شوند اما چند طرح انگشت شمار موفق به کسب ردیف ملی می شوند.

نماینده مردم الیگودرز افزود: جا دارد که یک تشکر ویژه از آیت الله شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان داشته باشم، چرا که در بحث ارتباط با نهادهای زیرمجموعه رهبری جهت محرومیت زدایی از مناطق محروم استان کمک های بسیار خوبی به ما می کند.

وی با نگاهی به بحث بودجه سال جدید گفت: بودجه ۱۴۰۰ نیاز به اصلاح دارد و ما در مجلس بر روی این موضوع کار می کنیم.

محمد خدابخشی در پایان با توجه به شفافیت هزینه های کشوری گفت: یکی از بحث های اصلی ما بر سر شفافیت هزینه کرد برخی از دستگاه ها و شرکت هاست که به نظرمان باید بسیار شفاف تر گزارش هزینه هایشان مشخص شود چرا که بخش بزرگی از بودجه کشور به آن ها اختصاص می یابد؛ دستگاه های بزرگی مثل شرکت نفت.

مهدی بیرانوند روژمان- استان لرستان

227231