رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد:

نوسازی 300 دستگاه تاکسی در شهر اصفهان

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در برنامه "هر یکشنبه یک افتتاح" شاهد رونمایی از خودروها و تجهیزات جدید شهرداری و نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی هستیم.

به گزارش سایت خبری پرسون از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی در آئین آغاز بکارگیری ماشین آلات جدید عمرانی و خدماتی شهرداری و نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر اصفهان اظهار داشت: امروز همچون دیگر یکشنبه‌ها شاهد افتتاح هفتگی و این بار رونمایی از خودروها و تجهیزات جدید شهرداری و نوسازی ۳۰۰ دستگاه تاکسی هستیم که یک اتفاق خوشایند در شهر بوده که با همکاری چندین ارگان صورت گرفته است.

وی از همکاری خوب شهرداری با شورای شهر در این دوران خبر داد و افزود: در شرایط سخت اقتصادی کنونی و با وجود دشواری‌های زیاد، فعالیت‌های خوبی در شهر شده است که بازتاب آن را در حوزه نگهداری فضای سبز، نظافت معابر شهر و خدمات‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی، شاهد هستیم.


بیشتر بخوانید؛

بیست و سومین جلسه شورای راهبری طرح جامع شهر اصفهان برگزار شد


رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم که اصفهان در آینده از سرآمدی، پیشتازی و پیشقراولی خود بازبماند، افزود: باید بپذیریم در شرایط خاصی قرار داریم زیرا از یک سو با شیوع کرونا مواجه هستیم و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی، آلودگی هوا و خشکی زاینده‌رود را پیش‌رو داریم و اگر غفلت کنیم آسیب‌های زیادی را برای مردم همراه خواهد داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ۲۲ سال از فعالیت شوراهای شهر در کشور می‌گذرد و مدیریت شهری در سایه آن ادامه حیات داده است، اظهار کرد: برای مقایسه بین خدمات دوره‌های مختلف، باید تعداد روزهایی که مدیریت شهری با مشکلات کمبود منابع مالی مواجه بوده مدنظر باشد تا قضاوت منصفانه‌ای از عملکرد شورا و شهرداری در ادوار مختلف داشته باشیم.

227102