بهترین رنگ مدال، مدال المپیک است

حسین نوری گفت: اردویی که گذشت، بسیار عالی برگزار شد و توانستیم تمرینات مدنظر را برگزار کنیم و از لحاظ بدنی پیشرفت داشته باشیم.

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین نوری فرنگی کار وزن 87 کیلوگرم تیم ملی کشتی در رقابت های جام جهانی صربستان با بیان این مطلب افزود: اردویی که پشت سرگذاشتیم بسیار عالی برگزار شد و کادر فنی تمام تلاش خود را کرد تا کشتی گیران تمرینات متنوعی را چه از لحاظ آمادگی جسمانی و چه از لحاظ فنی انجام دهند.

وی در مورد عملکردش در صربستان گفت: من تابستان تمرینات خوبی را انجام دادم و بدنبال آن بودم که از لحاظ آمادگی جسمانی در حد مطلوبی باشم اما متأسفانه شدیدا درگیر ویروس کرونا شدم و بیش از یک ماه تمرین نکردم و پس از آن نیز در فشار مسابقات انتخابی قرار گرفتم، پس از آن نیز به دلایل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی تمامی باشگاه ها 2 هفته نتوانستم تمرین کشتی کنم و فقط تمرین هوازی داشتم.


بیشتر بخوانید؛

رئیس فدراسیون کشتی با اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد و فرنگی دیدار کرد


نوری ادامه داد: در واقع با آمادگی مطلوبی در این مسابقات شرکت نکردم اما حضورم در این رقابت ها یک تجربه عالی بود چراکه حدود یک سال بود که در هیچ مسابقه بین المللی شرکت نکرده بودم و اینکه در شرایط مسابقه قرار گرفتم خیلی خوب بود.

دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: البته اگر شرایط کرونا و قرنطینه نبود و زیرنظر کادر فنی تمرینات اردویی خوبی را برگزار می کردم مطمئنا نتایجم در صربستان اینگونه نمی شد.

نوری با بیان اینکه رنگ مدال المپیک بهترین رنگ مدال است گفت: تمام انگیزه ام از حضور در اردوهای سخت و تحمل شرایط قرنطینه و این همه زجر کشیدن ها حضور در المپیک است و برای رسیدن به آن با تمام قوا می جنگنم.

وی گفت: تا رقابت های آسیایی و گزینشی 7 مرحله دیگر اردو داریم که اگر مانند اردوی قبل برگزار شود حتما به آن شرایط آرمانی خواهم رسید و این موضوع در مورد سایر کشتی گیران نیز صدق می کند.

نوری در پایان با تشکر از زحمات حضرتی پور در صربستان خاطرنشان کرد: از تمامی نفرات کادر فنی به خصوص محمد بنا سرمربی تیم ملی که برای ما زحمت می کشند و از خانه و خانواده خود گذشته اند قدردانی می کنم.

خبرنگار ورزشی_مصطفی ساجدی‌فر

227063

مطالب مرتبط