انتقام شهید سلیمانی قطعی است

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب گفت: انتقام شهید سلیمانی قطعی و تحقق یافتنی است، اما زمان و مکان آن را جمهوری اسلامی تعیین می‌کند.

به گزارش سایت خبری پرسون، بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام فاطمیه و شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی قهرمان ملی، اسلامی و فرمانده جبهه مقاومت بود که توانست با نزدیک کردن دل‌های امت اسلامی و انسجام آن‌ها زنجیره مقاومت و مبارزه را بر علیه رژیم کودک کش صهیونیستی استحکام بخشیده و هیمنه پوشالی آمریکا را در هم بشکند.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می‍‌شود، افزود: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته شده بود.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب با اشاره به اینکه مکتب حاج قاسم مکتبی است که اخلاص، توحید و جهاد اکبر سرلوحه آن است، اضافه کرد: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران مکتب جهاد و مقاومت را با انگیزه مضاعف ادامه خواهند داد.

عباس عظیمی با تاکید بر اینکه اقدامات ما برای انتقام از عوامل ترور شهید سلیمانی ادامه می‌یابد و سیلی محکم تری به آنان می‌زنیم، اظهار داشت: انتقام شهید سلیمانی قطعی و تحقق یافتنی است، اما زمان و مکان آن را جمهوری اسلامی تعیین می‌کند.

226990