دلخوش:

مردم باید در جریان اقدامات حقوقی برای دفاع از جایگاه شهید سلیمانی باشند

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایستادگی شهید سلیمانی برای دفاع از حقوق مردم تاکید کرد که مردم باید بدانند که از طریق اقدامات حقوقی چطور از جایگاه این سردار عزیز دفاع می شود.

به گزارش سایت خبری پرسون،سید کاظم دلخوش با تاکید بر ضرورت پیگیری اقدامات حقوقی در خصوص ترور شهید سلیمانی، بیان کرد: از نظر بنده یا تاکنون اقدامات حقوقی آنطور که باید و شاید انجام نشده است یا اگر اقداماتی نیز دنبال شده است به مردم اطلاع رسانی نشده است. در کنار لزوم دنبال کردن ابعاد حقوقی ترور شهید سلیمانی هر اقدامی که در این جهت انجام می شود باید به اطلاع مردم رسانده شود.

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه اظهار کرد: مردم باید بدانند که از طریق اقدامات حقوقی چطور از جایگاه این سردار عزیز دفاع می شود. دشمنان با به شهادت رساندن ایشان ظلم بزرگی را روا داشتند. سردار سلیمانی در برابر داعشی که آمریکایی ها به وجود آوردند و به آن قدرت بخشیدند، ایستاد تا از حقوق مردم منطقه دفاع کند.


بیشتر بخوانید:

روحانی: دشمن از ترور سردار سلیمانی حتما ضرر خواهد کرد/ وحدت شکنان طرفدار امریکا هستند


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس، تصریح کرد: شهید سلیمانی برای حفظ امنیت مردم منطقه و جلوگیری از آسیب رسیدن به مظلومان جان خود را در میدان گذاشت و با فداکاری و از خودگذشتگی در برابر تروریست ها ایستاد. همه می دانند در جبهه مقاومت تنها کسی که در برابر دشمنان مردم از هر ادیان و آئینی ایستاد و از حقوق مظلومان دفاع کرد سردار سلیمانی بود.

دلخوش در پایان تاکید کرد: سردار سلیمانی برای دفاع از حقوق گروه های مختلف مردم در منطقه با ازخودگذشتگی و فداکاری در برابر متجاوزان و تروریست ها ایستاد. اما به طور ظالمانه ای او را به شهادت رساندند. از نظر بنده حق ایشان هنوز ادا نشده است و باید با جدیت ابعاد حقوقی ترور این سردار عزیز دنبال شود.

226883