در روز صدرنشینی صنعت نفت؛

سپاهان با تساوی پرگل مقابل ماشین سازی متوقف شد

دیدار سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز از سری مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال کشور با تساوی پرگل سه بر سه به پایان رسید و این درحالی است که هنوز مسابقات هفته نهم به طور کامل برگزار نشده است!

به گزارش سایت خبری پرسون، امروز در دیداری از هفته دهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم قعرنشین ماشین‌سازی تبریز میزبان تیم مدعی سپاهان اصفهان بود که این بازی مهیج با تساوی سه بر سه به پایان رسید. با این نتیجه تیم قعرنشین ماشین‌سازی، سه امتیازی شد و سپاهان هم که برای قهرمانی تلاش می کند جمع امتیازات خود را به عدد ۱۴ رساند.

در دقیقه ۲۳ اشتباه مدافع میزبان سبب شد تا او در محوطه جریمه «محمدرضا حسینی» را سرنگون کرده و داور نقطه پنالتی را نشان داد. «سجاد شهباززاده» پشت توپ ایستاد و گل نخست این بازی را برای سپاهان به ارمغان آورد. برتری شاگردان «محرم نویدکیا» ادامه یافت و در دقیقه ۳۵ «گئورگی ولسیانی» مدافع پیش‌تاخته سپاهان از پاس شهباززاده استفاده کرد تا دومین گل تیمش را ثبت کند.

میزبان قعرجدولی خیلی زود واکنش نشان داد و در دقیقه ۳۸ به پنالتی رسید تا «پیمان بابایی» یکی از گل‌های خورده ماشین‌سازی را جبران کند. در دقیقه ۴۳ بازهم سپاهان به پنالتی رسید تا شهباززاده گل دوم خود و سوم تیمش را درون دروازه حریف جای دهد. با این اوصاف شهباززاده با هشت گل در رتبه دوم جدول گلزنان قرار گرفت.


بیشتر بخوانید؛

فوتبال ایران و هزاران راه نرفته در مسیر توسعه و پیشرفت

آیا زمان استفاده از VAR در فوتبال ایران فرا نرسیده است؟


میزبان نیمه دوم را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۵۸ توپ به دست «امید نورافکن»‌ برخورد کرد تا این تیم هم صاحب دومین پنالتی شود. بابایی پشت توپ ایستاد که ضربه او را «پیام نیازمند» دفع کرد اما در برگشت بابایی با ضربه سر گلزنی کرد تا بازهم اختلاف به یک گل برسد.

در دقیقه ۷۰ میزبان می توانست به گل تساوی دست یابد که این بخت طلایی از دست رفت. در دقیقه ۷۶ «سعاد وفاپیشه» داور جوان این دیدار با تصمیمی بحث‌برانگیز دوباره برای ماشین‌سازی پنالتی گرفت تا آمار عجیب پنج پنالتی در بازی ثبت شود.

بابایی بازهم پشت توپ ایستاد و با ضربه چیپ تماشایی گل سوم و تساوی تیمش را به ارمغان آورد. در دقایق باقی مانده تیم سپاهان که برتری را از دست رفته می‌دید، حملات مختلفی را طراحی کرد اما موفق به گلزنی نشد تا این دیدار تماشایی با تساوی به اتمام برسد.

در دیگر دیدار امروز و از سری مسابقات هفته نهم لیگ برتر دیدار دو تیم سایپا و صنعت نفت آبادان با تساوی یک بر یک پایان یافت و با این نتیجه زردپوشان آبادانی موقتا به صدرجدول این مسابقات صعود کردند.

منبع: ایرنا

226466

مطالب مرتبط