نهم دی ماه یاد آور خروش ملت ایران در برابر اهانت عده ای فریب خورده

روز نهم دی ماه یادآور خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم در برابر حرمت شکنی و اهانت ها عده ای فریب خورده و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

به گزارش سایت خبری پرسون، روز نهم دی، روزی است که مردم نشان دادند دشمنان انقلاب خود را به خوبی می شناسند و فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند. روز نهم دی روز بصیرت مردم ایران است که نشان دادند در میان آشوبی که فتنه گران به پا کرده اند هرگز، راه را گم نمی کنند و دست از ولایت فقیه بر نخواهند داشت.

در روز نهم دی مردم مسلمان و انقلابی ایران نشان دادند که این جمله حضرت امام (ره) را که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد» معتقد ند و به خوبی به آن عمل کردند.

روز نهم دی ماه یادآور خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم در برابر حرمت شکنی و اهانت های عده ای فریب خورده و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

روز نهم دی ملت ایران به سران فتنه نه گفتند و بیعتی مجدد با آرمان های والای حضرت امام خمینی(ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بستند. مردم با شلیک تیر خلاص به سران فتنه پشت فتنه را به خاک مالیدند.

روز نهم دی ماه مردم بار دیگر به دشمن فهماندند که پای اصول نظام و آرمان خود ایستاده اند و اگر دشمن در مقابل این نظام قرار گیرد در برابر آنها خواهند ایستاد. و هر لحضه احساس کنند با شور حسینی به میدان می آیند و فتنه دشمنان را به خودشان بر می گردانند.

مردم در نهم دی ماه به درستی از ولی امر خود اطاعت کردند و به آن پایبند بودند زیرا عشق به ولایت عشق به خداست و عشق به سعادت اخروی است.

فتنه گران با بی خردی و جوسازی سعی درتضعیف جایگاه ولایت و تقلب در انتخابات را داشتند، غافل از اینکه مردم ولایت مدار ما با بیعتی دوباره با ولایت فقیه، گور فتنه گران را کندند. وبه دنیا نشان دادند از رهبر خود حمایت می کنند و همچنان بی هیچ تردیدی سرباز ولایت خواهند ماند.

دشمن با بی بصیرتی و کینه برخی فتنه گران داخلی که عقده خود را جمع کرده بودند با برنامه ریزی به گمان خود حساب شده وارد صحنه شدند تا نقشه های پلید و شیطانی خود را عملی کنند اما محبوبیت نظام اسلامی آنان را با سیل خروشانی از مردم روبرو کرد.

مردم با بصیرت در این روز نقاب ها را از چهره فتنه گران کنار زدند و چهره های واقعی آنان را به دنیا نشان دادند، آری همان کسانی که پشت این نقاب ها پنهان شده بودند و سالها برنامه ریزی کرده بودند تا به ریشه های انقلابی که با خون هزاران شهید عجین شده است ضربه بزنند. مردم با بینش و عشق به ولایتمداری در عمل نشان دادند که آگاه هستند و به احدی اجازه نگاه چپ به آرمانهای انقلاب که هزاران لاله پرپر تقدیم کرده است تا این انقلاب سربلند بماند را نخواهند داد.

مردم با حضور میلیونی در نهم دی ماه در مقابل نفاق و اصلاح طلبی دروغین با فریادهای کوبنده سطح بصیرت و هوشیاری خود را به رخ دشمنان و فتنه گران داخلی نظام کشیدند. فتنه ای که بر گرفته از حمایت رژیم صهیونیستی، انگلیس و حمایت آشکار آمریکا بود تا در میان مردم و انقلابیون نگرانی و یاس ایجاد کنند اما رهبر با بصیرت ما با هشدار دادن به اینکه مراقب حرف زدن و موضع گیری کردن خود باشید مبادا در این امتحان الهی مردود شوید، مردم انقلابی و بصیر ما آگاهانه با حضور خود این زنگ خطر را به صدا در آوردند.

روز نهم دی ماه مردم با انسجام و یکپارچگی با سرکوب کردن دسیسه ها و چند دستگی، مشاجرات و اختلافاتی فتنه گران به خوبی با پیوند دل ها و جان ها نقش خود را ایفا کردند.

آسیه کرمی- استان کرمانشاه

226334