«بیمه ما» خسارت‌های مرتبط با حمله پلنگ را پوشش می‌دهد

مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ما گفت: این بیمه خسارت‌های ناشی از حمله پلنگ به دام‌های اهلی و خسارت‌های وارده به بومیان را از سال‌های گذشته پوشش میدهد.

به گزارش سایت خبری پرسون، حجت بهاری فر، مدیر عامل شرکت سهامی بیمه ما در مراسمی که جهت قدردانی از شرکت بیمه ما برای حمایت از فعالیت های زیست محیطی در سازمان محیط زیست برپا شده بود با اشاره به حمایت شرکتش از محیط زیست گفت: در سال های گذشته این شرکت با بیمه کردن خسارت های ناشی از حمله پلنگ ایرانی همواره برای رشد و حفظ محیط زیست گام برداشته بود.

وی با اشاره به اهمیت این موضوع، افزود: اکنون این آمادگی را داریم که هر بخشی از محیط زیست را که نیاز به پوشش بیمه ای داشته باشد، در قالب مسئولیت های اجتماعی بیمه کنیم.

فرمانده یگان سازمان حفاظت محیط زیست هم با بیان اینکه حمایت از محیط بانان برای رییس سازمان همواره در اولویت بوده، گفت: قبل از آنکه مجلس محترم، لایحه حمایت از محیط بانان را تصویب کند ریاست سازمان، مباحث مربوط به بیمه محیط بانان را در دستور کار قرار داده بود.


بیشتر بخوانید؛

پلنگ به یک چوپان در ارتفاعات ماسوله حمله کرد


در این مراسم معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست با قدردانی از شرکت بیمه ما در جهت حمایت از فعالیت های محیط زیستی گفت: این شرکت توانسته به تعهدات خود در حوزه محیط زیست عمل و مبلغ خسارت تعهد شده را به سازمان محیط زیست پرداخت کند.

در پایان این نشست، اصغر دانشیان، معاون سازمان حفاظت محیط زیست، با اهدای تقدیرنامه ای از حمایت‌های این شرکت بیمه ای از طبیعت و محیط زیست کشور تقدیر کرد.

منبع: سازمان محیط زیست

226265